Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outuś
Autor Wiadomość
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 16-07-2025, 07:53   

Będzisz musiał uwazać jak wcisniesz gaz teraz. Wigoru mu powinno przybyć.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11171
Skąd: Radomsko
Wysłany: 16-07-2025, 23:00   

Nie wiem czy coś mu wróci mocy, czy też momentu. Jakoś się nie nastawiam na spektakularne efekty. Według tabelek, powinien mieć spory moment obrotowy już przy 1800 obrotów.
Silnik już poskładany, pozostało zamontować dolot, wlać płyn i podłączyć akumulator. jest więc szansa jutro spróbować uruchomić silnik. Się zobaczy. O efektach napiszę...
_________________

 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 17-07-2025, 08:38   

Jutro to weeknd ogłosisz :) Pal maszynę.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11171
Skąd: Radomsko
Wysłany: 17-07-2025, 23:21   

Marcino napisał/a:
Jutro to weeknd ogłosisz

Taki mam zamiar :D Miło że ktoś przypomniał.

Marcino napisał/a:
Pal maszynę.


Done :)

Outek zapalił tak jak zawsze. Po chwili pracy lekko przygasł, a potem już pracował poprawnie.
Zweryfikował się jeden z przewodów paliwowych, i trochę ropki pociekło do kanału, pasek rozrządu przez jakiś czas wydawał dziwne dźwięki, ale już przestał.
Co do efektów, to mocy nie przybyło, trochę momentu z dołu jest jak by więcej, chociaż może mi się tylko wydaje. Za to silnik jest sporo cichszy, i nie występuje już dziwne dudnienie, i podmuchy ciśnienia w filtr powietrza. Czyli jakiś mały sukces jest. Auto przejechało dzisiaj pięćdziesiąt kilometrów.
Do poskładania zostało trochę plastików, mocowanie akumulatora, no i czyszczenie chłodnicy powietrza, oraz rur dolotu. Ale na początek trzeba zrobić trochę porządku w warsztacie, bo łatwo można się ubrudzić dizlowskim syfem. W sobotę kolejne kilometry zamierzam przejechać :)
_________________

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: Wczoraj 7:27   

jacek11 napisał/a:
łatwo można się ubrudzić dizlowskim syfem
rozkładałem jakiś czas temu wiertarkę z pneumatycznym udarem i czyściłem ON ze starego smaru - ON to jednak gnojówka jest :) - tam, gdzie chlapnęło, to nie odparuje jak benzyna tylko będzie wiecznie tłuste
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: Wczoraj 10:42   

Krzyzak napisał/a:
- tam, gdzie chlapnęło, to nie odparuje jak benzyna tylko będzie wiecznie tłuste

Prawda.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11171
Skąd: Radomsko
Wysłany: Wczoraj 23:52   

Ja już się wyleczyłem z czyszczenia ropskiem. O wiele lepsze efekty daje benzyna estrakcyjna. W połączeniu ze spryskiwaczem ciśnieniowym to porządna broń 8)
_________________

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: Dzisiaj 21:57   

Ale np. do czyszczenia i odpowietrzenia popychaczy hydraulicznych producent nakazuje użyć ON. Poza tym z 15 lat temu u okolicznego mechanika robiłem coś z nim i właśnie używał ON do usuwania starych smarów z przegubów czy łożysk i tak mi zostało. Teraz tylko wiertarkę czyściłem - ON + pędzelek, sprawdziło się. Wiertarka chodzi jak nowa, ogólnie wnętrze i części nie były zniszczone - tylko łożysko igiełkowe na samym przodzie dziwnie hałasowało i je zmieniłem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.