Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CS9 2.0DOHC] Odczuwalny brak mocy po nagrzaniu silnika.
Autor Wiadomość
moose1982 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 9
Skąd: Broadway
Wysłany: 12-05-2020, 10:35   [CS9 2.0DOHC] Odczuwalny brak mocy po nagrzaniu silnika.

Mam problem z Lancerem 2.0 sport. Po nagrzaniu silnika mam wrażenie, że brakuje mocy. Problem dotyczy zarówno PB jak i LPG.
Świece Denos K20TT;
Przewody NGK;
Cewki sprawne.
Podczas jazdy evoscan pokazuje napięcie sondy lambda 0,15V do 0,95V przy 4000 obrotów. Przy tych obrotach chyba nie powinno być już takich wahań. Evoscan podpowiada, że przy pełnym obciążeniu nie powinno spadać poniżej 0,7V. Evoscan podpowiada także, że problemem w tym przypadku może być przepływomierz powietrza. Po oględzinach zauważyłem bardzo lekkie uszkodzenie "plastra miodu". Macie może jakieś pomysły?? Nie chcę wymieniać połowy auta.
W moim rejonie trudno o dobrych mechaników. Nawet z wałkiem balansowym była bardzo, bardzo długa batalia.
Przebieg to 240 tys z czego 140 na gazie. Błędów brak.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12-05-2020, 13:00   

Jakoś nie specjalnie obserwowałem napięcie sondy przy takim obciążeniu, ale jeśli obciążenie jest stałe to raczej odczyt z sondy powinien być dalej sinusoidą...

Tak ogólnie to instrukcja przewiduje tylko świece NGK do 4G63.
 
 
moose1982 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 9
Skąd: Broadway
Wysłany: 12-05-2020, 13:17   

krzychu napisał/a:
Jakoś nie specjalnie obserwowałem napięcie sondy przy takim obciążeniu, ale jeśli obciążenie jest stałe to raczej odczyt z sondy powinien być dalej sinusoidą...

Tak ogólnie to instrukcja przewiduje tylko świece NGK do 4G63.


Ok... zainwestuje w NGK IGR6A-11 i dam znać czy coś się zmieniło
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12-05-2020, 13:22   

Nie gwarantuję, że to jest to, ale te świece na pewno są bardzo dobre.
 
 
moose1982 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 9
Skąd: Broadway
Wysłany: 12-05-2020, 13:36   

krzychu napisał/a:
Nie gwarantuję, że to jest to, ale te świece na pewno są bardzo dobre.


Miałem kiedyś NGK IGR6A-11 ale oczywiście "znafffcy" powiedzieli, że do gazu najlepiej Denso.
 
 
zbychu74 
Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Sty 2016
Posty: 603
Skąd: tuchola
Wysłany: 13-05-2020, 20:15   

moose1982, Sprawdź korekty długoterminowe ltft w sterowniku silnika no i ogólne parametry,wrzuć tu i zobaczymy.
_________________
zbychu74
 
 
moose1982 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 9
Skąd: Broadway
Wysłany: 14-05-2020, 18:50   

zbychu74, Zobacz czy coś z tych parametrów jest przydatne. Jeśli nie to w przyszłym tygodniu zrobię jeszcze raz.

https://we.tl/t-6lJM1tOCIt
 
 
zbychu74 
Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Sty 2016
Posty: 603
Skąd: tuchola
Wysłany: 14-05-2020, 19:57   

moose1982, Jakoś nie mogę tego odczytać.Zrób zrzut z ekranu ,auto rozgrzane na wolnych obrotach.
_________________
zbychu74
 
 
moose1982 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 9
Skąd: Broadway
Wysłany: 14-05-2020, 20:47   

zbychu74, Poprawione.

https://we.tl/t-Lc7EN31jSX
 
 
zbychu74 
Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Sty 2016
Posty: 603
Skąd: tuchola
Wysłany: 14-05-2020, 21:52   

moose1982, Może ściągnij sobie program piston albo torque(na smartphona).
Ja potrzebuję: ltft(długa korekta paliwowa),przepływ powietrza w w gramach na sekundę,i jak pracuje pierwsza sonda lambda.
W tym linku tych danych nie zauważyłem.
_________________
zbychu74
 
 
moose1982 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 9
Skąd: Broadway
Wysłany: 15-05-2020, 11:45   

zbychu74, Pomiary zrobie w przyszłym tygodniu ale ciekawi mnie jedna rzecz. Bawiłem się ostatnio w programie FourStroke na iOS w Lancerze i przepływomierz wskazywał po nagrzaniu 1,9-2,5 g/s na wolnych obrotach. Chyba troszkę mało? Przy 5500 tys obrotów nie wskazywał więcej niż 45 g/s. Pytania czy takim programom można wierzyć?
 
 
zbychu74 
Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Sty 2016
Posty: 603
Skąd: tuchola
Wysłany: 15-05-2020, 12:22   

moose1982, Sprawdzę u siebie jaki jest przepływ.Ja mam pistona i torque i się zgadza.Te logi to na gazie czy benzynie?
_________________
zbychu74
Ostatnio zmieniony przez zbychu74 15-05-2020, 12:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
moose1982 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 9
Skąd: Broadway
Wysłany: 15-05-2020, 12:28   

zbychu74, Gazie. Na benzynie może minimalnie lepiej.
 
 
zbychu74 
Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Sty 2016
Posty: 603
Skąd: tuchola
Wysłany: 15-05-2020, 12:31   

Pmoose1982, Musiałbyś korekty paliwowe jeszcze sprawdzić to by nam coś powiedziało.
_________________
zbychu74
 
 
moose1982 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 9
Skąd: Broadway
Wysłany: 09-06-2020, 11:54   

Witam po dłuższej przerwie. Po dokładniejszych oględzinach auta okazało się, że tłumik końcowy dziurawy od góry. Po remoncie wydechu auto jak za starych dobrych lat-:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.