Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
od czego zacząć
Autor Wiadomość
dager
[Usunięty]

  Wysłany: 07-09-2009, 18:21   od czego zacząć

Podczas podjazdu pod górkę /wagonik nagle zgasł.Ściągnąłem klemę minusową , przełączyłem z gazu na benzynkę i po chwili odpalił.Czort mnie podkusił i w trakcie jazdy znów przełączyłem na gaz, 200 m przejechałem i jakby ktoś nożem uciął , wskazówki wszystkie poleciały w dół-silnik zgasł.Ponownie klema minusowa zdjęta ,rura od filtra powietrza również i odpalanie na benzynie.Po paru próbach zapalił- :mrgreen: .
Przejechałem 50 m na benzynie /bez przełączania na gaz / i kolejny raz kaplica - wskazówki w dół ,silnik stop i kręcenie rozrusznikiem już nic nie pomaga.Próba z pryśnięciem samostartu w rurę filtra powietrza i zakręcenie rozrusznikiem - bez efektu -nie pali :roll: .
Bez różnicy , czy na benzynie , czy na gazie - nie pali . Od czego zacząć - gdzie szukać przyczyny :?:
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11206
Skąd: Radomsko
Wysłany: 07-09-2009, 20:41   

Trzeba sprawdzić czy jest iskra.Jeśli nie ma,to na początek aparat zapłonowy.
:)
_________________

 
 
 
dager
[Usunięty]

Wysłany: 07-09-2009, 21:20   

Jasne :lol: ,odkręciłem kopułkę , wyczyściłem styki i palec , zmieniłem kable zapłonowe na inne i :twisted: dalej cisza , ani nie zamruczy :x

[ Dodano: 07-09-2009, 21:58 ]
sprawdzałem czy jest iskra na świecy :lol: / przewód ze świecą przyłożony do obudowy silnika / i nic - iskry brak :roll:
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 07-09-2009, 22:59   

sprawdz zasilanie cewki i tranzystor. Wyglada to na brak masy albo tranzystora albo na ECU. Mozliwe tez jest upalenie styków w stacyjce.
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 07-09-2009, 23:22   

A wywala jakiś kod błędu ? Przyznaje że nie znam się na instalacjach gazowych ale ja sobie wyobrażam to tak że jest jakiś element typu przekaźnik ,który odłącza napięcie od wtrysków w momencie przełączenia na LPG. Może tutaj należało by zaglądnąć. ?
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
dager
[Usunięty]

Wysłany: 08-10-2009, 12:37   

wczoraj nastąpiła reaktywacja miśka :mrgreen: , wymieniłem moduł zapłonowy w aparacie i auto bryka aż miło :D .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.