 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
od czego zacząć |
Autor |
Wiadomość |
dager [Usunięty]
|
Wysłany: 07-09-2009, 18:21 od czego zacząć
|
|
|
Podczas podjazdu pod górkę /wagonik nagle zgasł.Ściągnąłem klemę minusową , przełączyłem z gazu na benzynkę i po chwili odpalił.Czort mnie podkusił i w trakcie jazdy znów przełączyłem na gaz, 200 m przejechałem i jakby ktoś nożem uciął , wskazówki wszystkie poleciały w dół-silnik zgasł.Ponownie klema minusowa zdjęta ,rura od filtra powietrza również i odpalanie na benzynie.Po paru próbach zapalił- .
Przejechałem 50 m na benzynie /bez przełączania na gaz / i kolejny raz kaplica - wskazówki w dół ,silnik stop i kręcenie rozrusznikiem już nic nie pomaga.Próba z pryśnięciem samostartu w rurę filtra powietrza i zakręcenie rozrusznikiem - bez efektu -nie pali .
Bez różnicy , czy na benzynie , czy na gazie - nie pali . Od czego zacząć - gdzie szukać przyczyny |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11206 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 07-09-2009, 20:41
|
|
|
Trzeba sprawdzić czy jest iskra.Jeśli nie ma,to na początek aparat zapłonowy.
|
_________________
 |
|
|
|
 |
dager [Usunięty]
|
Wysłany: 07-09-2009, 21:20
|
|
|
Jasne ,odkręciłem kopułkę , wyczyściłem styki i palec , zmieniłem kable zapłonowe na inne i dalej cisza , ani nie zamruczy
[ Dodano: 07-09-2009, 21:58 ]
sprawdzałem czy jest iskra na świecy / przewód ze świecą przyłożony do obudowy silnika / i nic - iskry brak |
|
|
|
 |
Vlad [Usunięty]
|
Wysłany: 07-09-2009, 22:59
|
|
|
sprawdz zasilanie cewki i tranzystor. Wyglada to na brak masy albo tranzystora albo na ECU. Mozliwe tez jest upalenie styków w stacyjce. |
|
|
|
 |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 07-09-2009, 23:22
|
|
|
A wywala jakiś kod błędu ? Przyznaje że nie znam się na instalacjach gazowych ale ja sobie wyobrażam to tak że jest jakiś element typu przekaźnik ,który odłącza napięcie od wtrysków w momencie przełączenia na LPG. Może tutaj należało by zaglądnąć. ? |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
dager [Usunięty]
|
Wysłany: 08-10-2009, 12:37
|
|
|
wczoraj nastąpiła reaktywacja miśka , wymieniłem moduł zapłonowy w aparacie i auto bryka aż miło . |
|
|
|
 |
|
|