Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CB4 1.6] Problem!!!
Autor Wiadomość
ppawlook 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1994/1,6 GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-10-2010, 23:33   [CB4 1.6] Problem!!!

problem jest taki, ze zdarza się juz drugi raz taka sytuacja: Misiek niema obrotów, na wolnych ok 200moze mniej, wszystko sie resetuje jakby odlaczyc go od zasilania na dluzej, zdazylo sie dwa razy i zawsze podczas jazdy, nie ze przy odpalaniu czy cos. Jeden mechani stwierdzil po pierwszym razie ze to wina immobilaisera wiec go wywalil ale po ok 3 tyg sytuacja sie powturzyla. Podobna cecha jest taka ze zdarza sie to po dlugim czasie pracy silnika, pierwszym po przejechaniu ponad 200km w trasie z predkosciami ok 110 do 150km/h a drugi po ponad godzinie w korku. tak wiec jak wspominalem - traci obrity, wszystko sie resetuje i gasnie silnik. O co chodzi ???
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 23-10-2010, 00:38   

Nie zapaliło Ci się check engine? Obstawiam jakieś problemy z przepływomierzem. Jeśli komp sygnalizuje błąd to go "wymrugaj" opis znajdziesz na forum:-)
ppawlook napisał/a:
Jeden mechani stwierdzil po pierwszym razie ze to wina immobilaisera

Pomysły niektórych mechaników mnie zaskakują:]
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
ppawlook 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1994/1,6 GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-10-2010, 10:02   

check engine zaswieca sie i gasnie prawidlowo tylko przy uruchamianiu silnika.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-10-2010, 11:37   

A może trzeba zajrzec do wnętrza ECU - byc moze wiek spowodowal juz wyeksploatowanie niektorych detali elektronicznych
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 23-10-2010, 11:39   

Zdemontuj komputer i sprawdź-wymień kondensatory jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś bo to może początek śmierci ECU. Jak byś miał problem z demontażem komputera pisz PW to Ci pomogę.
Gdybyś nie miał zacięcia elektronicznego zawsze możesz dać kompa do wymiany kondensatorów do jakiegoś serwisu RTV.
(P.S. to mój post "odwrócony szatan":D )
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
qpal 
Forumowicz
Mariusz

Auto: SEAT IBIZA 6L FR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 130
Skąd: Włocławek
Wysłany: 23-10-2010, 19:18   

To wygląda na aparat zapłonowy. Pewnie jak zimny po dłuższym postoju to jest Ok. Jak trochę pochodzi to zaczynają się problemy. Miałem podobne objawy w oplu. ECU nie mrugało, przyczyna aparat. Czego się nie nawymieniałem! Czujniki, ECU, świece, kilka razy na komputerze, amba nikt nie wiedział co jest. Okazało się, że elektronika w aparacie jak się rozgrzała to silnik początkowo kulawił a potem zdychał i ani mru-mru. Jak ostygł odpalał i gasł w zależności jak długo stygł.
 
 
ppawlook 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1994/1,6 GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-10-2010, 21:05   

qpal w dobrą stronę kombinujesz. Nie zdaża się to na zimnym silniku. Tak jak pisalem, pierwszy raz po przejechaniu ok 200km w trasie z duzymi predkosciami a drugi po ponad godzinie w korku . . . więc może to być to ... ile może kosztować taki aparat zapłonowy ? oczywiśce kondensatory w ECU też wymienie. Chociażby profilaktycznie.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 24-10-2010, 00:25   

ppawlook napisał/a:
ile może kosztować taki aparat zapłonowy ?
Uzywka 150 do 300 zl. Nowy chyba cos ok. 4 000 zl.
 
 
biriapro 
Forumowicz


Auto: colt79 gal86 colt 94 cbw95
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 233
Skąd: Pruszcz gdański
Wysłany: 24-10-2010, 20:37   

Ja regenerowałem za 220 (moduł) i 3 lata odpukać bezproblemu
_________________

 
 
 
ppawlook 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1994/1,6 GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-10-2010, 20:58   

widzialem taie oferty na allegro, aparat za 200zł plus biorą "zużyty"
 
 
biriapro 
Forumowicz


Auto: colt79 gal86 colt 94 cbw95
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 233
Skąd: Pruszcz gdański
Wysłany: 25-10-2010, 11:11   

Biorą po to żeby naprawić i dać następnemu,na przykład tobie.Najpierw jednak tak tak wcześniej wspominali koledzy zobacz ecu i te nieszczęsne kondensatory.Zawsze taniej
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.