Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.5 TD] sciaga na lewo
Autor Wiadomość
dady_w 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 11
Skąd: rzeszow
  Wysłany: 21-12-2012, 22:10   [2.5 TD] sciaga na lewo

witam!
jestem swiezakiem,
na stale mieszkam w uk.
niedawno kupilem sporta 2005 ok 120 tys .
od poczatku ciagnie go do lewej.czasami mniej, czasami wiecej. o luz kierownicy. sa miejsca ze jedzie prosto, czasami ucieka na prawo , jakby mial jakis luz, ale niczego narazie nie znalezli.
myslalem ze to wina zbieznosci, opon, od tego zaczalem.
zbiezność , katy rzekomo ustawione jeżeli ufac anglikom.
bedac na wakacjach w polsce chlopcy zrobili mi przednie zawieszenie.
opony , felgi wymienione na nowe, jest duzo lepiej ale ciagle ciagnie. podczas przejazdu przez europe wogole nie czulem sciagania, za raz po zjezdzie z promu znowu ciagnie.
mam wrazenie ze jest lekko pochylynny na lewo a moze to juz moja fobia. w polsce na dignostyce przegladneli i nic nie znalezli.
jezeli ucieka na lewo, kolo kierownicy nie jest prosto -wyraznie jest skrecone w lewo, sa odcinki ze jedzie prosto i nie ma zadnego problemu(moze duzy przechyl profilu drogi? przekladnia kierownicza?)
przy gwaltownym(pulscacyjnym) hamowaniu nawet przy nieduzej predkosci kolo kierownicy wyraznie skreca sie w lewo.
szukalem po forach angielskich, podobno to czeste w tym modelu- jeden nawt przy 10 tys, ale zadnych konkretnych wskazowek czy odpowiedzi.
czy ktos sie z tym spotkal?
nie mam pojecia co o tym myslec.
reszta bez zarzutu, nie mam ochoty wydac majatku na tutejszych macherow i ich bezskuteczne wymiany polowy samochodu na nowy.

z gory dziekuje za pomoc
_________________
dady_w
 
 
Eskapada 
Forumowicz

Auto: Pajero L040
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 58
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-12-2012, 08:03   

Masz źle ustawiony kont pochylenia koła. Kont pochylenia koła reguluje się podkładkami montowanymi pomiędzy górnym wahaczem a miejscem mocowania rzeczonego.
 
 
 
michoł 
Forumowicz


Auto: Pajero Sport 2,5 TD 2002r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 179
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 22-12-2012, 08:04   

Hamulce sprawdzałeś ?? może przypiekł się któryś tłoczek.
 
 
dady_w 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 11
Skąd: rzeszow
Wysłany: 05-01-2013, 22:13   

dzieki piekne za podpowiedzi,
bede powoli grzebal...
_________________
dady_w
 
 
banderas40 
Mitsumaniak


Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 314
Skąd: Darłowo
Wysłany: 12-02-2013, 16:24   

Coś mi się gdzieś obiło o uszy że wystarczy bardziej wypracowany 1 drążek skrętny i auto niżej jakby siedzi lekko na tej stronie nie wiem czy to prawda ale może tak być dobrze by było sprawdzić np na równym podłożu wysokość prawej i lewej strony auta.
Może też tak jak u mnie np luz na łożysku być i z lewej jest większy z pawej nie ma albo jest mniejszy i już autko ucieka na jedną ze stron.
U mnie luz był wyczuwalny, wystarczyło dokręcenie łożysk, wymiana gum na stabilizatorze też może pomóc. Jak narazie pajerka jedzie jak na sznurku.
_________________
Niestety Pajero zamienione na Nissan Nawara NP300 jednak na zawsze pozostanę Mitsumianiakiem :-)
 
 
dady_w 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 11
Skąd: rzeszow
Wysłany: 30-03-2013, 23:10   

dzieki za pomoc!
z nalazlem przyczyne, banal. wymienilem tuleje gumowe na drazku stabilizatora - od razu lepiej, znikly wszystkie luzy, sparwdzilem polozenie auta na poziomej powierzchni,poniewaz wydawalo mi sie ze jest nizej na lewej stronie. pogrzebalem na forum, znalazlem taki sam przypadek. okazalo ze wystarczyla regulacja drazkow skretnych i wszystko gra!!!

pozdrawiam serdecznie
_________________
dady_w
 
 
banderas40 
Mitsumaniak


Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 314
Skąd: Darłowo
Wysłany: 02-04-2013, 08:32   

A nie mówiłem że mogą być drążli
_________________
Niestety Pajero zamienione na Nissan Nawara NP300 jednak na zawsze pozostanę Mitsumianiakiem :-)
 
 
dady_w 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 11
Skąd: rzeszow
Wysłany: 11-04-2013, 23:09   

Cytat:
A nie mówiłem że mogą być drążli


dzieki Bnderas

pozdrawiam
_________________
dady_w
 
 
banderas40 
Mitsumaniak


Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 314
Skąd: Darłowo
Wysłany: 13-04-2013, 11:48   

Spoko po to jest to forum :-) ) musimy się wspierać w końcu nie?
_________________
Niestety Pajero zamienione na Nissan Nawara NP300 jednak na zawsze pozostanę Mitsumianiakiem :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.