Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E38A 2.0 4WD] Mapowanie
Autor Wiadomość
franek1994 
Forumowicz
E38A Special Edition


Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 128
Skąd: Zamość
  Wysłany: 05-04-2014, 14:49   [E38A 2.0 4WD] Mapowanie

Witajcie, już dawno o mnie słychać nie było. Więc się przypominam z pytaniem dot. zmienienia mapy w G6 2.0 4x4 8v

Jak to się robi?
gdzie taką mapkę nabyć? kto by zrobił :p
ile max koni można było by użyskać?
można by zrobić 2 mapy (economy i super sport :badgrin: ), z możliwością łatwiej zmiany ?
_________________
10,5L/100km przy 4x4 !!!
To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 
 
gondoljerzy 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant E15
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 23
Skąd: Łomża
Wysłany: 07-04-2014, 11:12   

Nie wiem jak to się robi, ale gdy się kiedyś interesowałem, to stosunek kosztów do możliwych efektów był zupełnie nieopłacalny. 1-2 tyś. zł za robotę, a przyrosty rzędu kilku KM. Robienie nowych map ma sens po istotnych przeróbkach mechanicznych: wymiana wałków rozrządu, wymiana kolektorów itp.
_________________
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Nie logowałem się przez rok i znów zaczynam od zera.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-04-2014, 13:17   

franek1994 napisał/a:
2.0 4x4 8v


Wymień silnik na 4G63 DOHC - jest to dużo sensowniejszy zabieg.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
franek1994 
Forumowicz
E38A Special Edition


Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 128
Skąd: Zamość
Wysłany: 07-04-2014, 15:12   

Hubeeert, Dodam że nie mieszkam w RP. A tutaj trzeba płacić za zmiany, i jakieś normy spełniać i bla bla. A do tego ceny są wysokie :evil:

Także chciałbym jakiś prostych wskazówek na temat podniesienia/polepszenia

kM i wkręcania się na obroty :)

Bynajmniej jak do teraz mam takie plany poleprzenia o niskim budżecie:
Wlot powietrza na masce i KN filter
Cały wydech 2,15" (obecnie 2") (4-2-1 oryginalny) bez kata z nowymi tłumnikami
Paliwo 98 8)

Co jeszcze można zrobić :?:
_________________
10,5L/100km przy 4x4 !!!
To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-04-2014, 16:45   

franek1994 napisał/a:
A tutaj trzeba płacić za zmiany, i jakieś normy spełniać i bla bla.

Możesz modyfikować pod warunkiem, że moc nie przekroczy moc znamionową samochodu o ponad 30%.
E38A od E39A różnił się głównie silnikiem a i to nie do końca bo blok i osprzęt sa te same, różnice to tłoki i głowica. Gdybyś chciał się zabawić i sprawdzić to odkryjesz, że nawet pojemność jest identyczna a różnicę stanowi moc i moment obrotowy jak również frajda z jazdy.
W Urzędzie Komunikacji w Norwegii poza tym siedzą o niebo milsi urzędnicy i łatwo potwierdzisz moje informacje.

Niestety zapłacisz wyższe ubezpieczenie, ale poza tym - wszystko jest legalne.

Pozdrawiam
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
franek1994 
Forumowicz
E38A Special Edition


Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 128
Skąd: Zamość
Wysłany: 07-04-2014, 17:16   

Hubeeert, Tutaj dozwolone jest + - 5% kM

E39A to DOCH
a ja mam SOCH, z nowo zregenerowaną gowicą. Więc szkoda by było wyrzucać :/ A wiadomo że nikt nie chce SOCHa

A do tego muszę zmienić kolektory, i to wszystko mnie wyniesie z 3 tyś. zł

A no do tego tłoki, wał korbowy, nowe sprzęgło, skrzynia biegów, nowy wał napędu (bo stary zmieli)

Źle myślę powiedź mi ?

[ Dodano: 07-04-2014, 17:29 ]
Hubeeert,

Czym się różni 4g64 SOCH i 4g63 SOCH ? :shock:
_________________
10,5L/100km przy 4x4 !!!
To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-04-2014, 17:29   

potrzebujesz
tłoki
kolektory
głowica
wiązka
pompa oleju
rozrząd + osłony do niego
podstawa fitra z wyjściem na chłodzenie
chłodnica oleju z przewodami i mocowaniami
łapa silnika od rozrządu
łapa do pompy wspomagania
+ kilka więcej pierdółek jak czujnik połozenia wałka

Rzecz do ogarnięcia
Lepiej kupić DOHCa i wsadzić ;)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.