Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:53
Przewód ze stałym 12V od akumulatora do kabiny
Autor Wiadomość
MarcinGdy 
Forumowicz

Auto: O1T 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2014
Posty: 56
Skąd: Gdynia
Wysłany: 07-07-2016, 12:32   Przewód ze stałym 12V od akumulatora do kabiny

Takie pytanie, ciągnął już ktoś z Was przewód prosto od akumulatora do środka kabiny ?
Potrzebuję przeprowadzić osobny kabel ze stałym 12V do środka auta.
Stałem ostatnio nad otwartą pokrywą silnika i nijak nie mogę zlokalizować naturalnych przepustów na takie akcje w grodzi Outka.
W Hondzie CRV to była bajka, dwie tuleje gumowe na wiązce i naprzód :D
czy tu to jakoś specjalnie poukrywane jest ?
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 09-07-2016, 14:07   

W radio masz stałe +12V ;-)
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 10-07-2016, 15:15   

Nie znajdziesz przepustów bo nie ma ;) , wiązka kabli idzie pod lewym błotnikiem, od okolic reflektora gdzieś do okolic mocowania drzwi kierowcy.
Napisz po co Ci to 12V to może coś lepszego się znajdzie w kabinie.
 
 
MarcinGdy 
Forumowicz

Auto: O1T 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2014
Posty: 56
Skąd: Gdynia
Wysłany: 11-07-2016, 07:20   

Jestem krótkofalowcem, potrzebuję zasilić radio,które ma 100w na wyjściu.
Myślałem żeby pociągnąć kabel bezpośrednio od aku, żeby uniknąć zakłóceń z instalacji pokładowej. :P
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 11-07-2016, 08:20   

Ja u siebie, gdy ciągnąłem instalację do zegarów, nawierciłem mały otwór na łączeniu wygłuszeń pod maską w okolicy pompy wspomagania.
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
parafka 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 8
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 06-06-2017, 20:27   Przejście kablem przez ścianę grodziową

Którędy najwygodniej przejść z zasilaniem od akumulatora do wnętrza pojazdu?
Widzę tylko u pasażera na dole otwór z wiązką do komory silnika.
Od strony kierowcy wchodzi gdzieś pod błotnik i ślad urywa się...
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 06-06-2017, 20:35   

Zrób otwór tuż nad pedałem hamulca tzn nad tym elementem który przechodzi przez ścianę, w tym miejscu ściana grodziowa jest cienka i ma jedną warstwę. Od strony komory to miejsce łączenia się wygłuszeń. Albo możesz wejść przez filtr kabinowy bez wiercenia od strony pasażera tylko więcej metrów potrzebujesz. Ewentualnie błotnikiem od kierowcy i wejdziesz wiązką od drzwi. Dużo jest możliwości.

EDIT:
A tak poza tym to był już o tym temat wiec łączę gdzie trzeba.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 07-06-2017, 09:42   

Parafka, a co chcesz zasilić?
 
 
parafka 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 8
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 07-06-2017, 20:14   

Wzmacniacz 4x40W, stary poczciwy Sony.
Ma on bezpiecznik 20A, który zamienię na 15A, a 20A dam przy akumulatorze.
99% to radio z normalną głośnością więc 15A powinno styknąć.
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 10-06-2017, 22:49   

parafka napisał/a:
99% to radio z normalną głośnością więc 15A powinno styknąć.
Jak zakładasz pobór 15A to warto pociągnąć oddzielny kabel, aczkolwiek wątpię żeby radio 4x40W pobierało tyle prądu w sposób ciągły. Nie wiem ile mocy ma fabryczne radio, ale bym obstawiał że mniej więcej tyle samo, i fabryczny kabelek wystarcza a ma przekrój circa 1mm2.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 11-06-2017, 09:17   

Ja oprócz bezpiecznika w radiu i w wzmacniaczu zawsze dawałem jeszcze jeden szklany w komorze zaraz przy akumulatorze na przewodzie.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20739
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 12-06-2017, 11:13   

Z tego co ja się orientuję to w radiach stosowane są bezpieczniki 10A. Ale moim zdaniem nie zaszkodzi wstawić dodatkowego, tym bardziej jeżeli planujemy pociągnąć dodatkowy przewód. Zawsze to zabezpieczy nam dodatkowo przed zwarciem na tym przewodzie.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.