Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Awaria silnika/układu paliwowego
Autor Wiadomość
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 14-02-2012, 21:53   

Takie lekkie OT... ;)
W trakcie weekendu kolega z pracy byl w Szaflarach k. Zakopca. W niedziele rano -30'C - byl przekonany ze nie odpali. Renault Scenic 1.9 dci odpalil. Paliwo: zwykly ON z Auchana.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
Haniball 
Forumowicz

Auto: 1.8 DID MIVEC 4WD, 150 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 100
Skąd: JG
Wysłany: 15-02-2012, 07:48   

JCH napisał/a:
Takie lekkie OT... ;)
W trakcie weekendu kolega z pracy byl w Szaflarach k. Zakopca. W niedziele rano -30'C - byl przekonany ze nie odpali. Renault Scenic 1.9 dci odpalil. Paliwo: zwykly ON z Auchana.


Znajomego Fiat Ducato na common rail garażowany pod chmurką, chyba 5 latek przy -27 ~~-29 też odpalić( męczył się) i śmigał a zwykłe ON z Orlenu, co ważne silnik nie miał czkawki.
 
 
desko 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi ASX 1.8 4WD
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 50
Skąd: Norwegia
Wysłany: 15-02-2012, 08:23   

Mieszkam w Norwegii, są tygodnie gdzie temperatura -20 to już upał, czytam o waszych problemach z zapalaniem i zastanawiam się, jaka jest różnica pomiędzy ASX-ami zamawianymi przez Mitsubishi w Norwegii i w Polsce, wszystkiego na paliwo nie da się zwalić skoro inne auta działają. Różnica między zapalaniem latem, a zimą to tylko dłuższy czas grzania święc.
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 15-02-2012, 08:34   

Już wam pisałem że to filtr jest dziadowski a właściwie zbyt gęsty (wyjać go na zimę i problemów nie będzie) , do tego dojdzie paliwko i sukces gotowy :badgrin:
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
Haniball 
Forumowicz

Auto: 1.8 DID MIVEC 4WD, 150 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 100
Skąd: JG
Wysłany: 15-02-2012, 13:08   

Student napisał/a:
Już wam pisałem że to filtr jest dziadowski a właściwie zbyt gęsty (wyjać go na zimę i problemów nie będzie) , do tego dojdzie paliwko i sukces gotowy :badgrin:

Raczej NIE

Dostałem dziś odp. od FILTRONA cyt." Planujemy wdrożyć ten filtr pod numerem PP 852/3 w październiku 2012r."

edit
Fota felernego ON(ok-18~~-20stC) wyciągnięte za okna http://www.fotoszok.pl/upload/b8c73ffc.jpg a tu po chwili w cieple jak się rozmraża http://www.fotoszok.pl/upload/de057492.jpg
 
 
maciej79 
Forumowicz

Auto: Lancer SB 1.8 wersja lpg
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 36
Skąd: pomorskie
Wysłany: 06-05-2012, 20:25   

tomekrvf napisał/a:
Student napisał/a:
Wymieńcie filtr na tak badziewny jak paliwo czyli np. Filtrona, jeżeli jest albo jeszcze tańszy

Student, pamiętaj że za filtrem jest pompa i wtryski które kosztują ciut więcej jak filtr :D

w 1.8 benz nie wystepuje wymienny filtr paliwa ,filtr w postaci sitka jest zintegrowany z pompa paliwa (info serwis) i co w takim przypadku myslec o trwalosci wtryskow???
_________________

 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 06-05-2012, 20:50   

maciej79 napisał/a:

w 1.8 benz nie wystepuje wymienny filtr paliwa ,filtr w postaci sitka jest zintegrowany z pompa paliwa (info serwis) i co w takim przypadku myslec o trwalosci wtryskow???


A tam wtryski w benzynie są raczej bezproblemowe i nie tak precyzyjne jak w dyszlu. U mnie też się filtra paliwa nie wymienia i jakoś jeżdżę ja i jeżdżą inni.
 
 
vavoom 
Forumowicz

Auto: ex-ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 357
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 13-12-2012, 10:16   

Zima przyszła, temperatury coraz niższe...
Minąłem dziś na trasie ASXa, który miał przesłonięty cały dolny wlot powietrza, ten poniżej tablicy rejestracyjnej. Czy ktoś może powiedzieć, czy to w jakiś sposób pomaga/ułatwia jazdę w mroźnych warunkach?
_________________
Testy napędów 4x4 - zapraszam forumowiczów na FB: http://www.facebook.com/StacjaKontroliTrakcji
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 13-12-2012, 10:19   

vavoom :shock: znaczy co miał pod rejestrację włożony karton czy jak?
 
 
sh 
Forumowicz

Auto: ----
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Kwi 2011
Posty: 55
Skąd: Łódź
Wysłany: 13-12-2012, 10:20   

Szybciej sie nagrzewa. Dobre do diesel'a na miasto, zamiast nagrzewac sie w 15 minut to nagrzeje sie w 5. Ale na trasie? Albo cos zepsute albo szybko sie zepsuje ;-)
 
 
vavoom 
Forumowicz

Auto: ex-ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 357
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 13-12-2012, 10:41   

Przy temperaturze -10 stopni ASX potrzebuje jakieś 15 kilimetrów na pełne rozgraznie silnika. W zeszłym roku, przy poniżej -20 nie nagrzewał się w ogóle do "pełnego poziomu", czyli wskaźnik był lekko poniżej środka. Może stąd ta przesłona właśnie...

krzychu napisał/a:
znaczy co miał pod rejestrację włożony karton czy jak?

Miał cały dolny wlot przesłonięty chyba czymś plastikowym, dociętym do kształtu wlotu. Gdyby to było czarne, to nawet bym nie zauważył, ale było białe... Wizualnie katastrofa ;)
_________________
Testy napędów 4x4 - zapraszam forumowiczów na FB: http://www.facebook.com/StacjaKontroliTrakcji
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 13-12-2012, 10:46   

sh napisał/a:
zamiast nagrzewac sie w 15 minut to nagrzeje sie w 5


Mówisz poważnie, że jest aż taka katastrofalna zmiana żeby usprawiedliwić tą katastrofę?

vavoom napisał/a:
Wizualnie katastrofa ;)


W poprzednim samochodzie zmiana była, ale jak miałem uwalony termostat. Po wymianie już nie stosowałem tego starego patentu.
 
 
Wedrowiec 
Forumowicz

Auto: ASX DID LP Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 310
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-12-2012, 11:06   

W temacie cytując faceta z serwisu "w asx filtr ma metalową obudowę, niczym nie osłoniętą, im dłużej/szybciej się jedzie tym filtr jest bardziej chłodzony, tym samym z upływem czasu zamiast zmniejszać wytrącanie z paliwa - zwiększa się ono". Ale wszelkie osłanianie zdecydowanie odradził.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 13-12-2012, 11:10   

Wedrowiec - a co nie odpaliłeś ASX-a kiedyś? Czy to takie czysto teoretyczne rozważanie?
 
 
vavoom 
Forumowicz

Auto: ex-ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 357
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 13-12-2012, 11:19   

Ja z odpalaniem nie miałem nigdy najmniejszego problemu, nawet przy -25. Problem był z jazdą, bo przy takiej temperaturze silnik kręcił się do max 3 tys. obrotów, a pod górkę, kiedy turbina mocniej pracuje, to nawet przy 2,5 wymiękał. I pytanie, czy przesłonięcie tego wlotu cokolwiek zmieni...
_________________
Testy napędów 4x4 - zapraszam forumowiczów na FB: http://www.facebook.com/StacjaKontroliTrakcji
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.