Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] Znaki na kole korbowym
Autor Wiadomość
R-Man 
Forumowicz


Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 204
Skąd: Wyspa Sobieszewska
Wysłany: 20-06-2012, 12:59   [C62A 1.5] Znaki na kole korbowym

Otóż mam problem z moim 4g15. Otóż na kole pasowym wału korbowego nie widzę żadnego znaku. Tak samo jak na korpusie silnika i nie wiem jak ustawić dobrze rozrząd...
W autodacie pokazuje że znak na kole powinien być na zębie gdzieś, a na korpusie gdzieś tam, ale za cholerę ich znaleźć nie mogę. Ma ktoś jakieś pomysły? mozliwe że w autodacie jest błędny rysunek
 
 
 
Bazz 
Mitsumaniak
Rzeźnik- kombinator


Auto: lancer C61(2)(6) :D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 149
Skąd: Goniądz
Wysłany: 20-06-2012, 13:56   

znakiem na kole wału jest kołek ustalający koło pasowe
http://imageshack.us/f/137/4g15.jpg/
po założeniu koła pasowego, znak na nim będzie grał ze znakiem T na obudowie.
_________________
- Lancer C61A swap na 4G15 done, 4G92 done
- Lancer C66A kupiony na fragmenty
- Colt C52A (brata) ZEZŁOMOWANY
- Colt C58A GTI swap na 4G63
- Colt CJ1A jedyny 100% fabryczny

Nie ma drogich części, są tylko duże marże...

Pomogłem? kliknij "POMÓGŁ". :)
 
 
 
R-Man 
Forumowicz


Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 204
Skąd: Wyspa Sobieszewska
Wysłany: 20-06-2012, 23:02   

Ustawione, do tego miałem pozamieniane kable 1 cylindra z 4. Chodzi dobrze, ale jest problem. Mianowicie zapłon mam na maxa w prawo (w dół) - wtedy nie ma jako takiej zmuły po dodaniu gazu, choć imo nie jest idealnie. Rozrząd jeszcze jest o 1 ząb źle ustawiony?
_________________
Były:
90' Lancer GTi 16v 4G63 C68A
90' Lancer GTi 16v 4G67 C68A
92' Lancer 1.5 4G15 C62A
93' Lancer 1.6 4G92 C66A
 
 
 
Bazz 
Mitsumaniak
Rzeźnik- kombinator


Auto: lancer C61(2)(6) :D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 149
Skąd: Goniądz
Wysłany: 21-06-2012, 00:30   

1. może być źle spięty rozrząd (przy napinaniu paska przestawiły się znaki, zwykle na wale korbowym o 1 ząb) sprawdź, zdejm górną małą pokrywkę rozrządu, ustaw na znak wałek rozrządu, koło pasowe ma grać ze znakiem T na obudowie dolnej. pilnuj tego :)
2. benzyna czy gaz?
3. zawory ustawione?
_________________
- Lancer C61A swap na 4G15 done, 4G92 done
- Lancer C66A kupiony na fragmenty
- Colt C52A (brata) ZEZŁOMOWANY
- Colt C58A GTI swap na 4G63
- Colt CJ1A jedyny 100% fabryczny

Nie ma drogich części, są tylko duże marże...

Pomogłem? kliknij "POMÓGŁ". :)
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24326
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 21-06-2012, 07:22   

R-Man napisał/a:
Rozrząd jeszcze jest o 1 ząb źle ustawiony?
raczej tak
wystarczy byś zdjąć górną pokrywę i ustawił na znak - wtedy koło pasowe na wale powinno być na T na dolnej obudowie rozrządu
zapłon regulowałeś? lampą? ze zmasowanym złączem?
 
 
R-Man 
Forumowicz


Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 204
Skąd: Wyspa Sobieszewska
Wysłany: 21-06-2012, 10:05   

Bazz napisał/a:
2. benzyna czy gaz?

Benza
Bazz napisał/a:
3. zawory ustawione?

Jeszcze nie
Krzyzak napisał/a:
zapłon regulowałeś?

Tak, bo zmieniałem głowicę i musiałem go od nowa ustawiać, bo w "nowej" głowicy nie było aparatu

Dziś jeszcze sprawdzę ten nierząd, a potem ustawię zapłon z lampą.
Tak z ciekawostek powiem że jak ustawiłem zapłon tak, że dobrze chodzi, to od razu zapalił mi się CE, błąd 15 - TPS
_________________
Były:
90' Lancer GTi 16v 4G63 C68A
90' Lancer GTi 16v 4G67 C68A
92' Lancer 1.5 4G15 C62A
93' Lancer 1.6 4G92 C66A
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24326
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 21-06-2012, 12:34   

R-Man napisał/a:
błąd 15 - TPS
albo brudna przepustnica albo faktycznie padła ścieżka/połączenie lutowane w środku
miałem to, zmieniłem TPS (od Trawora) i po sprawie
 
 
R-Man 
Forumowicz


Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 204
Skąd: Wyspa Sobieszewska
Wysłany: 21-06-2012, 14:02   

a nie jest to kwestia ustawienia/regulacji czujnika?
Jak nie to zaczynam od czyszczenia

[ Dodano: 21-06-2012, 20:08 ]
Po problemie - wtyczka przy przepustnicy słabo łączyła ;)
_________________
Były:
90' Lancer GTi 16v 4G63 C68A
90' Lancer GTi 16v 4G67 C68A
92' Lancer 1.5 4G15 C62A
93' Lancer 1.6 4G92 C66A
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-06-2012, 00:33   

R-Man napisał/a:
a nie jest to kwestia ustawienia/regulacji czujnika?
Raczej nie, jak jest sprawny, ale źle ustawiony nie zapali się CE. Dopiero jak padnie ścieżka itp.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.