Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Podrasowanie Galanta 2.5 v6
Autor Wiadomość
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 04-12-2007, 21:49   

zenkov napisał/a:
mam skrzynie automatyczna i instalacje gazowa, daloby rade to tez przelozyc ?

to brzmi jak prowokacja !!
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2007, 22:38   

zenkov napisał/a:
mam skrzynie automatyczna i instalacje gazowa, daloby rade to tez przelozyc ?


Koszt instalacji LPG do auta z turbiną kolejne 6-7 tys i ten automat - sorry profanacja
 
 
zenkov
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2007, 23:14   

Autor napisz mi wszystko ile by kosztowało (zostawiam wam cała motorownie jesli by dało tak to załatwić ) a ja sie zastanowie , bo jest to całkiem możliwe ze zainwestuje w to pieniązki . :mrgreen: No dobra bez gazu hyhyhy :biggrin:
 
 
laser28
[Usunięty]

Wysłany: 05-12-2007, 07:38   

Myślę że ciekawą formą modyfikacji byłaby wizyta w podwarszawskim El-tec'u. Oni wykonują tam kompletne układy dolotowe i wydechowe (z kolektorami) na zamówienie i pod konkretny samochód. Taka modyfikacja (dolot +wydech) nie da może tak porażającej mocy jak swap VR4, ale na pewno znacząco poprawi elastyczność i nie będzie problemów z trakcją. Wg informacji z ich strony koszt kompletnego wydechu (z kolektorem) to ok 5500pln. W najbliższym czasie się do nich wybiorę i wtedy zdam dokładną relację z wizyty czyli co, jak ,kiedy i za ile. pzdr
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 05-12-2007, 09:41   

laser28 napisał/a:
Wg informacji z ich strony koszt kompletnego wydechu (z kolektorem) to ok 5500pln.


czyli kwota tysiaca funtow, sadze ze po nizej tej kwoty znajdziesz wydech markowy dedykowany do danego modelu na internecie , no chyba ze te wydechy elteca sá takie profesjonalne ze ta cena odpowiada jego jakosci.
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
laser28
[Usunięty]

Wysłany: 05-12-2007, 22:27   

Więc byłem i rozawiałem. Kompletny dolot (stożek + rury z kwasówki + osłona termiczna) plus wydech (kat sportowy + wydech wymieniony poza "barankami" kolektorów) oczywiście wszystko na kwasówce wychodzi około 4000pln. jakość napewno jest dobra (sprawdzone na wielu hondach). Poza tym w tej cenie masz wydech wykonany pod konkretny samochód NA konkretnym samochodzie. Chyba sie skusze i wtedy ewentualnie opowiem co i jak.
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 05-12-2007, 22:53   

A jaki przyrost mocy? Bo bez baranów słabo to widzę.
 
 
laser28
[Usunięty]

Wysłany: 06-12-2007, 06:44   

Podobno seryjne barany są całkiem ok, tylko połączenie ich razem jest skopane głównie na tym elemencie się skupiają przy wykonaniu tego wydechu.
 
 
novy 
Mitsumaniak


Auto: EA5A SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 320
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17-12-2007, 11:23   

Krzys napisał/a:
To zależy co chcesz...
mieć mocną jedną ośke??(przekładasz tyko góre silnika,pare gratów i stroisz na kompie)

I ile kucy wtedy mamy? Rozumiem że zawieche też przerzucamy...no i jaka cena?
Co do skrzyni to ta w galanice w wersji manual w USA dłubią do ponad 300KM wiec nie ma strachu....
_________________
EA5A SE
N14 SR20DET - Turbo przeciąg :)
 
 
 
Krzys 
Forumowicz
SYLVER


Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 470
Skąd: Kielce
Wysłany: 17-12-2007, 12:47   

novy napisał/a:

I ile kucy wtedy mamy? Rozumiem że zawieche też przerzucamy...no i jaka cena?
Co do skrzyni to ta w galanice w wersji manual w USA dłubią do ponad 300KM wiec nie ma strachu....

Ile kucy??hmm.. ciężko powiedzieć,trza by na hamowni sprawdzić(ale napewno więcej od serii vr4,bo napęd będziesz miał na jedną oś,a nie rozchodził będzie się na cztery łapki,no i lżejszy będzie)
zawiecha zostaje z seryjna(chyba że jakieś "sportowe")
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.