 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
pływają wolne obroty |
Autor |
Wiadomość |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 22-12-2007, 22:57
|
|
|
Załóż Blosa, tam strzał juz nie tak łatwo wywołać...sam sie noszę z takim czynem jak narazie nie mam czasu, no i przy okazji rozwalonego koła pasowego wymieniłem przeguby, tak że na ten miesiąć dość inwestycji w samochód |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
Marti
Mitsumaniak

Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 877 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: 23-12-2007, 11:07
|
|
|
Jak będziesz szybszy odemnie to napisz jak Ci Misiek lata na blosie. Zastanawiam się nad tym rozwiązaniem ale najpierw większe klapy muszę wstawić bo te co mam to do matiza sie nadają. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Adley [Usunięty]
|
Wysłany: 03-02-2008, 13:39
|
|
|
axg napisał/a: | Jest tak delikatna, ze delikatne dotkniecie jej powoduje deformacje "plastra miodu", a pozniejsze naprostowanie jest bardzo ciezkie. |
A jak siateczka jest MINIMALNIE pokrzywiona w jednym miejscu? To może sprawiać jakiś problem z obrotami? Trochę dziwnie to wygląda ale na moje oko to nie robiłoby różnicy - ale ja się na tym nie znam.
PROSZĘ O ODPOWIEDŹ
[ Dodano: 03-02-2008, 14:47 ]
Czy silnik krokowy trzeba wymienić jak szwankuje czy można go jakoś "naprawić" lub wyczyścić? Co myślicie o czyszczeniu przepustnicy? Da to coś? Ja czyściłem ją nie nie rozbierając jej - tylko tam gdzie doszedłem szmatką. Można ją ściągnąć i rozebrać do czyszczenia? Jest to trudne itp? |
|
|
|
 |
axg [Usunięty]
|
Wysłany: 03-02-2008, 20:09
|
|
|
Cytat: | A jak siateczka jest MINIMALNIE pokrzywiona w jednym miejscu? To może sprawiać jakiś problem z obrotami? Trochę dziwnie to wygląda ale na moje oko to nie robiłoby różnicy - ale ja się na tym nie znam. |
Siateczka powoduje rowniomierny przeplyw powietrza i wydaje mi sie, ze ma najwieksze znaczenie podczas jazdy, npodczas pracy silnika na biegu jalowym raczej nie powinna wplywac na nierownomierne obroty. |
|
|
|
 |
Marti
Mitsumaniak

Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 877 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: 04-02-2008, 12:31
|
|
|
I tu się mylisz. Pogieta, zniszczona lub wogóle usunieta siateczka powoduje pływanie wolnych obrotów aż do zgaśnięcia pojazdu. Podczas jazdy Galant będzie jechał z małą czkawką. Wiem to z autopsji. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 05-02-2008, 01:41
|
|
|
Lekko pogietą siateczkę mozna naprostować, co ciekawe ważne jest gdzie jest ona pogięta, najwazniejsza jest jej część w górnej części przepływomierza...
Silnik krokowy oczywiscie można wyczyscic, nie rozbieralem tego z gala, ale gazowy to owszem, zazwyczaj rozkrecasz 2 śróbki i właalla, czyścisz iglice i smarujesz, i koniec zabawy. Czyszczenie przepustnicy tez jest ważne, czasami wystarczy wyczyscic bez demontarzu kolektora, jednak trzeba uważać zeby paprochy nie powpadały do kanałów podciśnienia. Niektórzy zalecają czyszczenia całego kolektora, gdyz tam sie zbiera straszznie duzo syfu, szczególnie podczas jazdy z gazem (gaz powoduje tłuste naloty). |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
misjonarz.
Mitsumaniak \KSG/

Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007 Posty: 1444 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 05-02-2008, 09:29
|
|
|
JaGrab3 napisał/a: | Niektórzy zalecają czyszczenia całego kolektora, gdyz tam sie zbiera straszznie duzo syfu, szczególnie podczas jazdy z gazem (gaz powoduje tłuste naloty). |
zgadza się. po rozebraniu przepustnicy i wyczyszczeniu jej, zajrzałem do kolektora. był strasznie brudny ale już brakło mi weny i czasu na dalsze czyszczenie. a przydało by się |
_________________ http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/
Gość zobacz mojego misia
ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 |
|
|
|
 |
Adley [Usunięty]
|
Wysłany: 06-02-2008, 13:19
|
|
|
Nie wiem co znaczy pogięnta siateczka Waszym zdaniem. Mi się wydaje, że moja jest dość zniszczona. Zamieszczam parę fotek, żebyście ocenili.
Dzięki z góry |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 06-02-2008, 14:54
|
|
|
Nie no bez jaj, takie pogiecie nic nie zmienia. Ja mam w bardziej opłakanym stanie, plastry miodu już nie maja krztałtów plastrów miodu lecz różnych wieloboków |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
Adley [Usunięty]
|
Wysłany: 07-02-2008, 01:17
|
|
|
Hmm.. No to mnie ucieszyłeś - o to chodziło, żeby wyeliminowac ten przepływomierz.
DZIĘKI |
|
|
|
 |
axg [Usunięty]
|
Wysłany: 22-04-2008, 21:02
|
|
|
Witam
Nie chce zakladac nowego tematu wiec podepne sie tutaj.
Zabralem sie za czyszczenie silnika krokowego. Odkrecilem 3 srubki, ale zamiast calego silnika z przepustnicy wyszla tylko czarna obudowa z uzwojeniem. Wszystkie pozostale elementy silnika czyli lozysko, wirniczek z podkladka i zebatka, pierscien zostaly w przepustnicy i nie dalo sie ich wyciagnac. Nie chcialem wyciagac na sile, czy tak powinno byc ?
Pomierzylem tylko rezystancje na poszczegolnych uzwojeniach , wszystko z nia ok. - 30kohm. |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 23-04-2008, 19:00
|
|
|
Marti napisał/a: | Jak będziesz szybszy odemnie to napisz jak Ci Misiek lata na blosie. Zastanawiam się nad tym rozwiązaniem ale najpierw większe klapy muszę wstawić bo te co mam to do matiza sie nadają. Pozdrawiam |
Tu na koncu opisalem cos o blosie |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
Marti
Mitsumaniak

Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 877 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: 23-04-2008, 22:30
|
|
|
I wszystko jasne.... dzieki za link, poczytałem, pomyslałem i chyba już czas na mnie.... Jak założę i ja napiszę jak śmiga. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 27-04-2008, 13:41
|
|
|
axg napisał/a: | Witam
Nie chce zakladac nowego tematu wiec podepne sie tutaj.
Zabralem sie za czyszczenie silnika krokowego. Odkrecilem 3 srubki, ale zamiast calego silnika z przepustnicy wyszla tylko czarna obudowa z uzwojeniem. Wszystkie pozostale elementy silnika czyli lozysko, wirniczek z podkladka i zebatka, pierscien zostaly w przepustnicy i nie dalo sie ich wyciagnac. Nie chcialem wyciagac na sile, czy tak powinno byc ?
Pomierzylem tylko rezystancje na poszczegolnych uzwojeniach , wszystko z nia ok. - 30kohm. |
Tez myslalem to zrobic, przy okazji jeszcze wyregulowac wolne bo mam troche za niskie.. ale jakos nie moge zdjac wtyczki z krokowca, tam jest jakiś myk ze trzeba cos scisnąć? nie widze tam zadnej zawleczki tak jak jest to przy tpsie...
Tak na marginesie poprawilem tps, bo wskazywal 0.65V, teraz ma 0.5 ale obroty troche za niskie... |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
axg [Usunięty]
|
Wysłany: 29-04-2008, 15:37
|
|
|
Cytat: | Tez myslalem to zrobic, przy okazji jeszcze wyregulowac wolne bo mam troche za niskie.. ale jakos nie moge zdjac wtyczki z krokowca, tam jest jakiś myk ze trzeba cos scisnąć? nie widze tam zadnej zawleczki tak jak jest to przy tpsie...
|
Trzeba wcisnac taki zatrzask na wtyczce, przyjzyj sie dokladnie. Jak wtyczka nie byla dawno zdejmowana to moze byc ciezko ja odpiac, trzeba poruszac troche w lewo i w prawo. |
|
|
|
 |
|
|