Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Automat w Mitsubishi Lancer ES 2006 2.0 z USA (nie EVO)
Autor Wiadomość
jacek.zuk
[Usunięty]

Wysłany: 01-05-2009, 14:39   Automat w Mitsubishi Lancer ES 2006 2.0 z USA (nie EVO)

Witam

Posiadam wspomniany w temacie samochód. W aucie został wymieniony filtr powietrza wraz z rurą dolotu (dedykowany dla tego modelu zestaw stożkowy K&N).

Problem stanowią moje odczucia z jazdy. Otóż mam wrażenie, że silnik stara się przyspieszać na zbyt niskich obrotach - zamiast wykonać redukcje biegu (dotyczy to głównie środkowych i wyższych zakresów prędkości). Od zera przyśpiesza ok. Skrzynia to najbardziej chyba popularna i prosta 4-biegówka (bez jakichkolwiek dodatkowych opcji). Czasami muszę mocno docisnąć pedał gazu aby zmusić samochód do redukcji biegu i żwawszego przyśpieszenia.

Nie wiem czy to są moje subiektywne odczucia - czy po prostu ma tak być.

Dla porównania przejechałem się Hondą Civic 1.7 z USA (podobne parametry, chyba identyczna skrzynia biegów). Moje odczucia z jazdy o wiele lepsze.

Czy da się jakoś zdiagnozować działanie automatycznej skrzyni i ewentualnie ją wyregulować?

Może problemem jest wymieniony dolot powietrza?

Pozdrawiam
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 02-05-2009, 10:44   Re: Automat w Mitsubishi Lancer ES 2006 2.0 z USA (nie EVO)

jacek.zuk napisał/a:
Czasami muszę mocno docisnąć pedał gazu aby zmusić samochód do redukcji biegu i żwawszego przyśpieszenia.


Ja się nie znam na automatach nie jeździłem nigdy ale jest coś takiego jak kick down (czyli właśnie danie do zrozumienia skrzyni że teraz powinna zredukować) a wywołuje się to właśnie wciśnięciem gazu do dechy. Więc chyba to normalne ale niech się ktoś kto jeździ wypowie.

Krzychu
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 02-05-2009, 21:36   

Ja mam 2004 2.0 4AT - też tak jest - oczywiście trzeba by było porównać mój i twój i byłoby wiadomo czy o to własnie chodzi. Ale generalnie trzeba wcisnąć mocniej żeby zredukował - można też spróbować przed dodaniem gazu najpierw go puścić i wcisnąć ponownie - oczywiście wszystko ma się dość szybko odbyć.
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.