 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Automat w Mitsubishi Lancer ES 2006 2.0 z USA (nie EVO) |
Autor |
Wiadomość |
jacek.zuk [Usunięty]
|
Wysłany: 01-05-2009, 14:39 Automat w Mitsubishi Lancer ES 2006 2.0 z USA (nie EVO)
|
|
|
Witam
Posiadam wspomniany w temacie samochód. W aucie został wymieniony filtr powietrza wraz z rurą dolotu (dedykowany dla tego modelu zestaw stożkowy K&N).
Problem stanowią moje odczucia z jazdy. Otóż mam wrażenie, że silnik stara się przyspieszać na zbyt niskich obrotach - zamiast wykonać redukcje biegu (dotyczy to głównie środkowych i wyższych zakresów prędkości). Od zera przyśpiesza ok. Skrzynia to najbardziej chyba popularna i prosta 4-biegówka (bez jakichkolwiek dodatkowych opcji). Czasami muszę mocno docisnąć pedał gazu aby zmusić samochód do redukcji biegu i żwawszego przyśpieszenia.
Nie wiem czy to są moje subiektywne odczucia - czy po prostu ma tak być.
Dla porównania przejechałem się Hondą Civic 1.7 z USA (podobne parametry, chyba identyczna skrzynia biegów). Moje odczucia z jazdy o wiele lepsze.
Czy da się jakoś zdiagnozować działanie automatycznej skrzyni i ewentualnie ją wyregulować?
Może problemem jest wymieniony dolot powietrza?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 02-05-2009, 10:44 Re: Automat w Mitsubishi Lancer ES 2006 2.0 z USA (nie EVO)
|
|
|
jacek.zuk napisał/a: | Czasami muszę mocno docisnąć pedał gazu aby zmusić samochód do redukcji biegu i żwawszego przyśpieszenia. |
Ja się nie znam na automatach nie jeździłem nigdy ale jest coś takiego jak kick down (czyli właśnie danie do zrozumienia skrzyni że teraz powinna zredukować) a wywołuje się to właśnie wciśnięciem gazu do dechy. Więc chyba to normalne ale niech się ktoś kto jeździ wypowie.
Krzychu |
|
|
|
 |
Karwoś
Mitsumaniak
Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1446 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 02-05-2009, 21:36
|
|
|
Ja mam 2004 2.0 4AT - też tak jest - oczywiście trzeba by było porównać mój i twój i byłoby wiadomo czy o to własnie chodzi. Ale generalnie trzeba wcisnąć mocniej żeby zredukował - można też spróbować przed dodaniem gazu najpierw go puścić i wcisnąć ponownie - oczywiście wszystko ma się dość szybko odbyć. |
_________________ Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela
Czas może na Space Stara dla żony? |
|
|
|
 |
|
|