Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
LPG do Carismy ?
Autor Wiadomość
Kris1980_147 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 16v + sekwencja
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 334
Skąd: Rogoźnik
Wysłany: 10-07-2009, 20:27   

jolly69 napisał/a:
Instalacja założona.. wrażenia..? raczej nie odczuwam spadku mocy... zobaczymy jakie będzie spalanie.. Jedyna uwaga to na wolnych obrotach słychać "cykanie", wcześniej tego nie było. Czyżby to wtryskiwacze gazu tak cykały ??



TAK
 
 
arekb 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 63
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-07-2009, 20:48   

dokładnie, to cykanie to charakterystyczny dzwiek pracujacych wtryskiwaczy gazu.
 
 
jolly69 
Mitsumaniak


Auto: Carisma '99 1,6 GL +LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 267
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-07-2009, 18:50   

spalanko.. 10,5 L LPG/100 KM i mega uśmiech przy płaceniu za gaz :)
 
 
 
uh4 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 V16 HB
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 68
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-08-2009, 12:52   

arekb napisał/a:
Spalanie srednie na wyswietlaczu w chwili obecnej 7.7, z czego polowa po LOdzi. Po trasie jadac 100-110 osiagam 7 litrow LPG

Dodaj sobie 1-1,5 l bo wyświetlacz masz pod benzynę a jeździsz na gazie

Pozdrawiam.
_________________
http://juchnicki.info/pliki/samochod/S4032290.JPG Mój miś.
http://juchnicki.info/pliki/samochod/440.jpg
 
 
Kuba
[Usunięty]

Wysłany: 03-08-2009, 10:27   

Czesc

Mam pytanie w zasadzie do arekb. Mozesz polecic jakis porządny serwis gazowy w Łodzi. jak zobaczyłem jakie masz spalanie gazu to aż mi się włosy zjeżyły. Ja mam taki sam model cari i tez gaz zakladalem pod koniec zeszlego roku, z tym że u mnie spalanie oscyluje wokół 14 litrów na 100 po Łodzi. nadmieniam, że żadnym kozakiem za kółkiem nie jestem. zbiornik mam w kole, wchodzi mi 30 litrów i robie na tym ok 200 km.
Serwis gdzie zakładałem gaz jest w polmozbycie na przybyszewskiego w łodzi z całego serca nie polecam. Takie paproki, że szok. Na gazie zrobiłem ok 12 tysięcy.

czy porządna regulacja wystarczy? Panowie pomocy!

pozdrawiam wszystkich
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 03-08-2009, 12:08   

A powiedz jaki masz osprzęt założony.Chodzi mi o wtryskiwacze i reduktor(ale patrząc po spalaniu to może być słynna alaska i valteki :P ).
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 03-08-2009, 12:41   

jolly69 napisał/a:
Czyżby to wtryskiwacze gazu tak cykały ??

dokładnie tak, wtryski gazu potrafią czasami nawet bardzo głośno pracować,
ale to jak najbardziej normalne

ogólnie 4g92 w carismie to silniczek, któy bardzo dobrze znosi gaz,
wystarczy wrzucić sekwencje 4 generacji i wszystko cacy ;)

ja mam 5 generacji, ale to za duży koszt by instalować...
 
 
jolly69 
Mitsumaniak


Auto: Carisma '99 1,6 GL +LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 267
Skąd: Pruszków
Wysłany: 06-11-2009, 19:05   

witam ponownie i mam pytanie do wszystkich z sekwencją - chodzi mi głównie o to jak się zachowuje auto na wolnych obrotach. U mnie na benzynie prz wciśnięciu sprzęgła przy prędkości ok 40 -60 km/h obroty spadają do ok 1000 i niżej już nie idą. Na gazie natomiast w tej samej sytuacji spadają prawie do zera i potem gwałtownie się podbijają. Ostatnio rozkalibrowały mi się wtryski i auto na jeszcze nierozgrzanym silniku pracowało nierówno a poza tym to spadanie obrotów prawie do zera powodowało że gasło. Wczoraj odebrałem auto od gazownika. Skalibrował wtryski, coś pozmieniał na mapach, żeby tak nie siadał.. W tej chwili nie gaśnie, chodzi w miarę równo ale obroty przy wciskaniu sprzęgła dalej nurkują do dołu i dopiero odbijają w górę.. Pytanie do was - czy też tak macie a jeżeli nie to czy macie jakieś pomysły co to. Dodam że instalacja to KME Diego a wtryski Magic Jet
 
 
 
marex9 
Nowy Forumowicz

Auto: cari1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 15
Skąd: s-rz
Wysłany: 17-02-2010, 12:18   

Hej.
Też tak mam że obroty spadają prawie do zera i dopiero wtedy się normują i czasem gaśnie przy dojeździe do świateł. Instalacja ma 3 miesiące, było ok, ale od dużych mrozów zaczął czasem gasnąć. Instalacja stag 300, reduktor tomasetti, wtryski czerwone valtec.
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 17-02-2010, 17:50   

Jeśli ten reduktor to alaska to mam dziwne wrażenie że jest zdecydowanie za słaby do twojego auta.
Jedź do gazownika i niech zobaczy o co chodzi z tymi obrotami. Może valteki już się rozkalibrowały?
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
robak_lodz 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 7
Skąd: Google
Wysłany: 05-05-2010, 00:35   

Witam
Panowie a co powiecie o instalacjach Z firmy Stefanowski.Wiem Ze koszt jest kosmiczny ale może warto.Wiem, że ceny sekwencji wahają się od 2400 PLN.Ale Nagaz oferuje sekwencje za 3600 ciekawe czy warto!!!!

pzdr :)
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 05-05-2010, 16:50   

2400 to kosmiczna cena? Nie powiedziałbym. A wiesz na jakich częściach byś miał te instalacje?
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
matuszkaa 
Forumowicz
matuszkaa


Auto: Carisma 1.6 2000r. LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 41
Skąd: Łódź
Wysłany: 06-05-2010, 00:31   

mlun napisał/a:
2400 to kosmiczna cena? Nie powiedziałbym. A wiesz na jakich częściach byś miał te instalacje?


2400 to raczej chodziło o konkurencję, Nagaz i Stefanowski to ta sama firma. Doliczają jeszcze 100 za zbiornik w kole. Moim zdaniem nie warto. Ja u siebie założyłem sekwencję za 2000 i działa bez problemu (STAG 300).
 
 
robak_lodz 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 7
Skąd: Google
Wysłany: 06-05-2010, 01:17   

To ze to jest ta sama firma to wiem;).Jedna instalacja BRC cena 2800 lub 2400 tansza wersja,ale na raty wychodzi 3340PLN.W NAGAZIE cena instalacji 2900 przy gotowce 2600 PLN rodzaj STAG 4 lub STAG 3 plus .Moze macie namiar do jakiegos rozsadnego gazownika ktory to robi za rozsadna cene a nie zarabia na tym 100% a jak bedzie mial jeszcze firme ratalna to normalnie flache doloze.pzdr czekam na info

[ Dodano: 06-05-2010, 01:19 ]
A apropo Nagaz oferuje 10 rat rownych po 290 PLN to jest tez korzystne a wiem ze na pewno nie bedzie problemu bo renome maja jakas na rynku lodzkim,wiec moze warto zainwestowac troszke wiecej!!!
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 06-05-2010, 10:30   

matuszkaa napisał/a:
Ja u siebie założyłem sekwencję za 2000 i działa bez problemu (STAG 300).


Stag 300 to tylko sterownik - wiec jak sie odniesc do ceny 2000 :?:
Czasami np. lepiej zaplacic za pozadny montaz lublepsze podzespoly.
Nie twierdze ze masz cos nie tak.

robak_lodz napisał/a:
lub 2400 tansza wersja


Ta odpusc sobie. To nie jest juz ta sama jakosc. M. in gorsze elektrozawory.

robak_lodz napisał/a:
STAG 3 plus

nie ma takiego sterownika. Jest 300+.

robak_lodz napisał/a:
Moze macie namiar do jakiegos rozsadnego gazownika


Skad: google - czyli obojetnie :?: :D
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.