LPG do Carismy ? |
Autor |
Wiadomość |
Kris1980_147
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 16v + sekwencja
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 12 Kwi 2008 Posty: 334 Skąd: Rogoźnik
|
Wysłany: 10-07-2009, 20:27
|
|
|
jolly69 napisał/a: | Instalacja założona.. wrażenia..? raczej nie odczuwam spadku mocy... zobaczymy jakie będzie spalanie.. Jedyna uwaga to na wolnych obrotach słychać "cykanie", wcześniej tego nie było. Czyżby to wtryskiwacze gazu tak cykały ?? |
TAK |
|
|
|
 |
arekb
Forumowicz

Auto: Carisma 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2008 Posty: 63 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-07-2009, 20:48
|
|
|
dokładnie, to cykanie to charakterystyczny dzwiek pracujacych wtryskiwaczy gazu. |
|
|
|
 |
jolly69
Mitsumaniak

Auto: Carisma '99 1,6 GL +LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Paź 2007 Posty: 267 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 14-07-2009, 18:50
|
|
|
spalanko.. 10,5 L LPG/100 KM i mega uśmiech przy płaceniu za gaz |
|
|
|
 |
uh4
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 V16 HB
Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 68 Skąd: Lublin
|
|
|
|
 |
Kuba [Usunięty]
|
Wysłany: 03-08-2009, 10:27
|
|
|
Czesc
Mam pytanie w zasadzie do arekb. Mozesz polecic jakis porządny serwis gazowy w Łodzi. jak zobaczyłem jakie masz spalanie gazu to aż mi się włosy zjeżyły. Ja mam taki sam model cari i tez gaz zakladalem pod koniec zeszlego roku, z tym że u mnie spalanie oscyluje wokół 14 litrów na 100 po Łodzi. nadmieniam, że żadnym kozakiem za kółkiem nie jestem. zbiornik mam w kole, wchodzi mi 30 litrów i robie na tym ok 200 km.
Serwis gdzie zakładałem gaz jest w polmozbycie na przybyszewskiego w łodzi z całego serca nie polecam. Takie paproki, że szok. Na gazie zrobiłem ok 12 tysięcy.
czy porządna regulacja wystarczy? Panowie pomocy!
pozdrawiam wszystkich |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 03-08-2009, 12:08
|
|
|
A powiedz jaki masz osprzęt założony.Chodzi mi o wtryskiwacze i reduktor(ale patrząc po spalaniu to może być słynna alaska i valteki ). |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 03-08-2009, 12:41
|
|
|
jolly69 napisał/a: | Czyżby to wtryskiwacze gazu tak cykały ?? |
dokładnie tak, wtryski gazu potrafią czasami nawet bardzo głośno pracować,
ale to jak najbardziej normalne
ogólnie 4g92 w carismie to silniczek, któy bardzo dobrze znosi gaz,
wystarczy wrzucić sekwencje 4 generacji i wszystko cacy
ja mam 5 generacji, ale to za duży koszt by instalować... |
|
|
|
 |
jolly69
Mitsumaniak

Auto: Carisma '99 1,6 GL +LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Paź 2007 Posty: 267 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 06-11-2009, 19:05
|
|
|
witam ponownie i mam pytanie do wszystkich z sekwencją - chodzi mi głównie o to jak się zachowuje auto na wolnych obrotach. U mnie na benzynie prz wciśnięciu sprzęgła przy prędkości ok 40 -60 km/h obroty spadają do ok 1000 i niżej już nie idą. Na gazie natomiast w tej samej sytuacji spadają prawie do zera i potem gwałtownie się podbijają. Ostatnio rozkalibrowały mi się wtryski i auto na jeszcze nierozgrzanym silniku pracowało nierówno a poza tym to spadanie obrotów prawie do zera powodowało że gasło. Wczoraj odebrałem auto od gazownika. Skalibrował wtryski, coś pozmieniał na mapach, żeby tak nie siadał.. W tej chwili nie gaśnie, chodzi w miarę równo ale obroty przy wciskaniu sprzęgła dalej nurkują do dołu i dopiero odbijają w górę.. Pytanie do was - czy też tak macie a jeżeli nie to czy macie jakieś pomysły co to. Dodam że instalacja to KME Diego a wtryski Magic Jet |
|
|
|
 |
marex9
Nowy Forumowicz
Auto: cari1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2009 Posty: 15 Skąd: s-rz
|
Wysłany: 17-02-2010, 12:18
|
|
|
Hej.
Też tak mam że obroty spadają prawie do zera i dopiero wtedy się normują i czasem gaśnie przy dojeździe do świateł. Instalacja ma 3 miesiące, było ok, ale od dużych mrozów zaczął czasem gasnąć. Instalacja stag 300, reduktor tomasetti, wtryski czerwone valtec. |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 17-02-2010, 17:50
|
|
|
Jeśli ten reduktor to alaska to mam dziwne wrażenie że jest zdecydowanie za słaby do twojego auta.
Jedź do gazownika i niech zobaczy o co chodzi z tymi obrotami. Może valteki już się rozkalibrowały? |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
robak_lodz
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 7 Skąd: Google
|
Wysłany: 05-05-2010, 00:35
|
|
|
Witam
Panowie a co powiecie o instalacjach Z firmy Stefanowski.Wiem Ze koszt jest kosmiczny ale może warto.Wiem, że ceny sekwencji wahają się od 2400 PLN.Ale Nagaz oferuje sekwencje za 3600 ciekawe czy warto!!!!
pzdr |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 05-05-2010, 16:50
|
|
|
2400 to kosmiczna cena? Nie powiedziałbym. A wiesz na jakich częściach byś miał te instalacje? |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
matuszkaa
Forumowicz matuszkaa

Auto: Carisma 1.6 2000r. LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2008 Posty: 41 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 06-05-2010, 00:31
|
|
|
mlun napisał/a: | 2400 to kosmiczna cena? Nie powiedziałbym. A wiesz na jakich częściach byś miał te instalacje? |
2400 to raczej chodziło o konkurencję, Nagaz i Stefanowski to ta sama firma. Doliczają jeszcze 100 za zbiornik w kole. Moim zdaniem nie warto. Ja u siebie założyłem sekwencję za 2000 i działa bez problemu (STAG 300). |
|
|
|
 |
robak_lodz
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 7 Skąd: Google
|
Wysłany: 06-05-2010, 01:17
|
|
|
To ze to jest ta sama firma to wiem;).Jedna instalacja BRC cena 2800 lub 2400 tansza wersja,ale na raty wychodzi 3340PLN.W NAGAZIE cena instalacji 2900 przy gotowce 2600 PLN rodzaj STAG 4 lub STAG 3 plus .Moze macie namiar do jakiegos rozsadnego gazownika ktory to robi za rozsadna cene a nie zarabia na tym 100% a jak bedzie mial jeszcze firme ratalna to normalnie flache doloze.pzdr czekam na info
[ Dodano: 06-05-2010, 01:19 ]
A apropo Nagaz oferuje 10 rat rownych po 290 PLN to jest tez korzystne a wiem ze na pewno nie bedzie problemu bo renome maja jakas na rynku lodzkim,wiec moze warto zainwestowac troszke wiecej!!! |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 06-05-2010, 10:30
|
|
|
matuszkaa napisał/a: | Ja u siebie założyłem sekwencję za 2000 i działa bez problemu (STAG 300). |
Stag 300 to tylko sterownik - wiec jak sie odniesc do ceny 2000
Czasami np. lepiej zaplacic za pozadny montaz lublepsze podzespoly.
Nie twierdze ze masz cos nie tak.
robak_lodz napisał/a: | lub 2400 tansza wersja |
Ta odpusc sobie. To nie jest juz ta sama jakosc. M. in gorsze elektrozawory.
robak_lodz napisał/a: | STAG 3 plus |
nie ma takiego sterownika. Jest 300+.
robak_lodz napisał/a: | Moze macie namiar do jakiegos rozsadnego gazownika |
Skad: google - czyli obojetnie |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
|