TEST LANSA EVO X W MOTO ON :) |
Autor |
Wiadomość |
Jackie
Mitsumaniak Dealer Mitsumaniak

Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 3599 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 15-01-2010, 23:56
|
|
|
banzajek napisał/a: | Gdybys przejechal sie porzadnie zrobionym Evo X ktore ma pod 400 KM a czasem i wiecej to zmienilbys zdanie, bo ok, zgadzam sie ze seria to kupa |
Sorry nie gniewaj się, ale znam może 5 może 6 kierowców ogarniających Evo choćby w serii. Miałem okazję pośmigać i niedłubanym GSR i X w specyfikacji 350KM, oba auta pokazały mi gdzie moje miejsce w szeregu i nie mówię tu strzale na prostej ale kręceniu czasów na torze. X ma swoje wady, prawda, ale stwierdzenie, że jest to kupa - sorry - do momentu, kiedy nie jesteś Kajetanem Kajetanowiczem ukrywającym się za innym nickiem - to bzdura. Auto jedzie mocno i wykorzystanie jego możliwości wymaga ogromnej praktyki i wiedzy motoryzacyjnej. A efekty podkręcania X stoją właśnie u mnie na serwisie...Żal patrzeć.
Pozdrawiam |
_________________ Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/ |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 16-01-2010, 00:05
|
|
|
Jackie napisał/a: | A efekty podkręcania X stoją właśnie u mnie na serwisie...Żal patrzeć.
Pozdrawiam |
Czyżby nowe B coś tam nie dorastały do pięt 4G63? |
|
|
|
 |
Jackie
Mitsumaniak Dealer Mitsumaniak

Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 3599 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 16-01-2010, 00:09
|
|
|
krzychu napisał/a: | Czyżby nowe B coś tam nie dorastały do pięt 4G63? |
To nie tak, są inne i przykładanie tej samej miary do "tjuninku" co w 4G63T jest nieporozumieniem. No ale "mondry tjuner" prawdę Ci powie.... Na razie na jakieś 12 tysi ale to nie koniec....
Pozdrawiam |
_________________ Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/ |
|
|
|
 |
banzajek
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-01-2010, 10:40
|
|
|
Nie chodzilo mi o to ze musi miec te 1000 KM ale zeby jezdzil w zblizony sposob do 8/9 nie ma szans bez modow bo zwyczajnie jest za ciezki i oto mi chodzilo piszac ze w serii jest kupa. Poza tym sprzeglo ktore jest w serii moim zdaniem jest jakas pomylka (albo kompromisem na codzien) i nie bardzo chce kleic, wydech a zwlaszcza DP jest wyjatkowo restrykcyjny (mam wrazenie ze duzo bardziej niz w IX) i po odetkaniu EGT naprawde odczuwalnie spada a sam przyznasz ze to wazny element. Ja swojego az tak grubo jak chlopaki nie modowalem, poki co inwestuje w lacznik miedzy pedalami a kierownica. Kajetanem poki co nie jestem...kto wie,moze po reinkarnacji Co nie zmienia faktu,ze samochod moze jechac lepiej i trzeba dazyc zeby dopasowac go do siebie a nie tylko siebie dopasowywac do auta... To musi byc partnerstwo bo inaczej nie bedzie fajnie. Niewatpliwie jednak masz racje ze niewielu kierowcow ogarnia to co dostaje w serii. A co do efektow tjuninku chodzi Ci o rozbite samochody czy o wybuchniete silniki bo nie bardzo wiem do czego piles. |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 16-01-2010, 12:19
|
|
|
Pewnie silnik wyzionął ducha... |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Jackie
Mitsumaniak Dealer Mitsumaniak

Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 3599 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 16-01-2010, 12:53
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | Pewnie silnik wyzionął ducha... |
Jeszcze nie ale turbawka i owszem, leje się z silnika spod czujnika temp. oleju, sprzęgło jest na ostatnim tchu i niepokoi mnie praca tylnego dyfra (ale tu jeszcze nie wiem). Samochód podciągnięty pod 400KM....ale jak tłumaczę, że napędy nie wytrzymują tych mocy - to ja się nie znam Potem jest trochę płaczu i auto wraca do wartości fabrycznych
Pozdrawiam |
_________________ Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/ |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 16-01-2010, 13:09
|
|
|
To że sprzęgło to nie dziwi. Fabryczne jest obliczone na 280 kucy i tzw. road use. Jak ktoś chce więcej to MUSI wymieniać na wzmocnione.
Jacek a tam dalej szły w serii TD05? Jak tak, to powinny wytrzymać (po warunkiem mniej restrykcyjnego wydechu i dolotu) i opanowania EGT. Jak znam życie przegrzane na zbyt dużym doładowaniu. Eech, ile jeszcze można tłuc ludziom do głowy, ze samym doładowaniem nie uzyskuje się dużych przyrostów mocy, na pewno nie w sensie "bezpiecznie dla silnika".
Tylny dyfer też? To co? Komuś się zachciało kręcenie bączków i donutów na pełnym locku?
Tak jak pisałeś Jacek, ręce opadają... |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
banzajek
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-01-2010, 17:21
|
|
|
Jackie, zastanawia mnie tylko skad nagle takie zainteresowanie serwisem GRAFIX uzytkownikow EVO ktorym ktos popsul silnik i napedy. To tak jakbym zamiast do AutoGT przyjechal do MitCaru i oczekiwal ze mi tam cos wiecej poza wymiana oleju zrobia. Jesli sie myle to wyprowadz mnie z bledu,ale nie jestescie serwisem znanym z obslugi tych aut. |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 17-01-2010, 18:27
|
|
|
banzajek napisał/a: | Jackie, zastanawia mnie tylko skad nagle takie zainteresowanie serwisem GRAFIX uzytkownikow EVO ktorym ktos popsul silnik i napedy. To tak jakbym zamiast do AutoGT przyjechal do MitCaru i oczekiwal ze mi tam cos wiecej poza wymiana oleju zrobia. Jesli sie myle to wyprowadz mnie z bledu,ale nie jestescie serwisem znanym z obslugi tych aut. |
Co do jakości serwisów, to proszę w inym dziale. Tu lecisz chłopie OT po bandzie! |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
banzajek
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-01-2010, 19:43
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | banzajek napisał/a: | temat mocno offtopowy się zrobił |
Nie przejmuj się to Ogólne | nie ja pierwszy tu robilem OT |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-01-2010, 20:00
|
|
|
Spokojniej poproszę swinks_UK to jest dział ogólny dotyczący EVO i tu nie ,usi byc ŚCIŚLE na temat.
Jackie opisuje problemy swojego Klienta, które nazwijmy to znam i nie dziwią mnie.
banzajek co do Twojego pytania - który serwis lepszy - ten który uważa, że Klientowi obiecać można wszystko czy ten, który może i nie aż tak doświadczony, ale robi dla Klienta? I to co obiecuje?
Dostęp do literatury i szkoleń serwisy mają taki sam. Dośpiewaj sobie resztę bo dla mnie to koniec tematu. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
banzajek
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-01-2010, 20:10
|
|
|
Teoretycznie tak, jednak z jakiegos powodu ludzie wybieraja AGT, serwis w krakowie albo 4turbo do obslugi Evo (i kilka malych niebrandowanych serwisow). Jak zobaczylem jak zabieraja sie do mojego auto w MitCarze to zwatpilem i zrozumialem ze nie tylko dokumentacja techniczna i szkolenia ale przede wszystkim doswiadczenie. Doskonale tez rozumiem podejsce serwisow ktorym bardziej oplaca sie w tym czasie w ktorym beda meczyly sie z Evo przyjac 2-3 "normalne" auta . Co do ASO ktore robia dla klienta to juz dawno takiego nie spotkalem. Najblizszy temu opisowi jest dzial tuningu wlasnie w AGT. Co nie zmienia ze jesli GRAFIX by mnie milo zaskoczyl to czemu nie zmienic opinii |
|
|
|
 |
Jackie
Mitsumaniak Dealer Mitsumaniak

Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 3599 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 17-01-2010, 23:08
|
|
|
banzajek napisał/a: | Jackie, zastanawia mnie tylko skad nagle takie zainteresowanie serwisem GRAFIX uzytkownikow EVO ktorym ktos popsul silnik i napedy. |
To nie tak Ja nie widzę wzrostu zainteresowania, po prostu serwisujemy samochody naszych klientów plus kilku spoza naszej "fabryki" Nie chcemy się specjalizować w EVO bo w naszym regionie to nie tzw. target
Nie przeszkadza mi to jednak w naprawianiu samochodów skrzywdzonych przez innych Może nieco wolniej niż AGT ale na razie skutecznie
banzajek napisał/a: | Teoretycznie tak, jednak z jakiegos powodu ludzie wybieraja AGT, serwis w krakowie albo 4turbo do obslugi Evo (i kilka malych niebrandowanych serwisow) |
I słusznie, ani mnie ani naszego serwisu nie interesuje dłubanina tuningowa. Raczej koncentrujemy się na możliwie porządnym serwisie bez "przygwizdów" banzajek napisał/a: | ale przede wszystkim doswiadczenie |
I to możesz się mylić, X jest nowym pomysłem (dla wszystkich) i doświadczenie nie gra tu aż tak wielkiego znaczenia, wszyscy musimy się go uczyć, choć powtarzam - nie mój target.
banzajek napisał/a: | Co nie zmienia ze jesli GRAFIX by mnie milo zaskoczyl to czemu nie zmienic opinii |
Raczej nie będzie miał okazji, jeżeli korzystasz z usług AGT, nie widzę potrzeby zmiany ASO szczególnie, że do mnie miałbyś kawałek
Pozdrawiam |
_________________ Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/ |
|
|
|
 |
|