Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
TEST LANSA EVO X W MOTO ON :)
Autor Wiadomość
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 15-01-2010, 23:56   

banzajek napisał/a:
Gdybys przejechal sie porzadnie zrobionym Evo X ktore ma pod 400 KM a czasem i wiecej to zmienilbys zdanie, bo ok, zgadzam sie ze seria to kupa

Sorry nie gniewaj się, ale znam może 5 może 6 kierowców ogarniających Evo choćby w serii. Miałem okazję pośmigać i niedłubanym GSR i X w specyfikacji 350KM, oba auta pokazały mi gdzie moje miejsce w szeregu i nie mówię tu strzale na prostej ale kręceniu czasów na torze. X ma swoje wady, prawda, ale stwierdzenie, że jest to kupa - sorry - do momentu, kiedy nie jesteś Kajetanem Kajetanowiczem ukrywającym się za innym nickiem ;) - to bzdura. Auto jedzie mocno i wykorzystanie jego możliwości wymaga ogromnej praktyki i wiedzy motoryzacyjnej. A efekty podkręcania X stoją właśnie u mnie na serwisie...Żal patrzeć.
Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 16-01-2010, 00:05   

Jackie napisał/a:
A efekty podkręcania X stoją właśnie u mnie na serwisie...Żal patrzeć.
Pozdrawiam


Czyżby nowe B coś tam nie dorastały do pięt 4G63?
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 16-01-2010, 00:09   

krzychu napisał/a:
Czyżby nowe B coś tam nie dorastały do pięt 4G63?

To nie tak, są inne i przykładanie tej samej miary do "tjuninku" co w 4G63T jest nieporozumieniem. No ale "mondry tjuner" prawdę Ci powie.... Na razie na jakieś 12 tysi ale to nie koniec....
Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
banzajek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-01-2010, 10:40   

Nie chodzilo mi o to ze musi miec te 1000 KM ale zeby jezdzil w zblizony sposob do 8/9 nie ma szans bez modow bo zwyczajnie jest za ciezki i oto mi chodzilo piszac ze w serii jest kupa. Poza tym sprzeglo ktore jest w serii moim zdaniem jest jakas pomylka (albo kompromisem na codzien) i nie bardzo chce kleic, wydech a zwlaszcza DP jest wyjatkowo restrykcyjny (mam wrazenie ze duzo bardziej niz w IX) i po odetkaniu EGT naprawde odczuwalnie spada a sam przyznasz ze to wazny element. Ja swojego az tak grubo jak chlopaki nie modowalem, poki co inwestuje w lacznik miedzy pedalami a kierownica. Kajetanem poki co nie jestem...kto wie,moze po reinkarnacji :) Co nie zmienia faktu,ze samochod moze jechac lepiej i trzeba dazyc zeby dopasowac go do siebie a nie tylko siebie dopasowywac do auta... To musi byc partnerstwo bo inaczej nie bedzie fajnie. Niewatpliwie jednak masz racje ze niewielu kierowcow ogarnia to co dostaje w serii. A co do efektow tjuninku chodzi Ci o rozbite samochody czy o wybuchniete silniki bo nie bardzo wiem do czego piles.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 16-01-2010, 12:19   

Pewnie silnik wyzionął ducha... :badgrin:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 16-01-2010, 12:53   

swinks_UK napisał/a:
Pewnie silnik wyzionął ducha... :badgrin:

Jeszcze nie ale turbawka i owszem, leje się z silnika spod czujnika temp. oleju, sprzęgło jest na ostatnim tchu i niepokoi mnie praca tylnego dyfra (ale tu jeszcze nie wiem). Samochód podciągnięty pod 400KM....ale jak tłumaczę, że napędy nie wytrzymują tych mocy - to ja się nie znam ;) Potem jest trochę płaczu i auto wraca do wartości fabrycznych ;)
Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 16-01-2010, 13:09   

To że sprzęgło to nie dziwi. Fabryczne jest obliczone na 280 kucy i tzw. road use. Jak ktoś chce więcej to MUSI wymieniać na wzmocnione.
Jacek a tam dalej szły w serii TD05? Jak tak, to powinny wytrzymać (po warunkiem mniej restrykcyjnego wydechu i dolotu) i opanowania EGT. Jak znam życie przegrzane na zbyt dużym doładowaniu. Eech, ile jeszcze można tłuc ludziom do głowy, ze samym doładowaniem nie uzyskuje się dużych przyrostów mocy, na pewno nie w sensie "bezpiecznie dla silnika".
Tylny dyfer też? To co? Komuś się zachciało kręcenie bączków i donutów na pełnym locku?
Tak jak pisałeś Jacek, ręce opadają... :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
banzajek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-01-2010, 17:21   

Jackie, zastanawia mnie tylko skad nagle takie zainteresowanie serwisem GRAFIX uzytkownikow EVO ktorym ktos popsul silnik i napedy. To tak jakbym zamiast do AutoGT przyjechal do MitCaru i oczekiwal ze mi tam cos wiecej poza wymiana oleju zrobia. Jesli sie myle to wyprowadz mnie z bledu,ale nie jestescie serwisem znanym z obslugi tych aut.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 17-01-2010, 18:27   

banzajek napisał/a:
Jackie, zastanawia mnie tylko skad nagle takie zainteresowanie serwisem GRAFIX uzytkownikow EVO ktorym ktos popsul silnik i napedy. To tak jakbym zamiast do AutoGT przyjechal do MitCaru i oczekiwal ze mi tam cos wiecej poza wymiana oleju zrobia. Jesli sie myle to wyprowadz mnie z bledu,ale nie jestescie serwisem znanym z obslugi tych aut.


Co do jakości serwisów, to proszę w inym dziale. Tu lecisz chłopie OT po bandzie!
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
banzajek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-01-2010, 19:43   

Hubeeert napisał/a:
banzajek napisał/a:
temat mocno offtopowy się zrobił

Nie przejmuj się to Ogólne ;-)
nie ja pierwszy tu robilem OT :)
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-01-2010, 20:00   

Spokojniej poproszę swinks_UK :!: to jest dział ogólny dotyczący EVO i tu nie ,usi byc ŚCIŚLE na temat.
Jackie opisuje problemy swojego Klienta, które nazwijmy to znam i nie dziwią mnie.
banzajek co do Twojego pytania - który serwis lepszy - ten który uważa, że Klientowi obiecać można wszystko czy ten, który może i nie aż tak doświadczony, ale robi dla Klienta? I to co obiecuje?

Dostęp do literatury i szkoleń serwisy mają taki sam. Dośpiewaj sobie resztę bo dla mnie to koniec tematu.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
banzajek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-01-2010, 20:10   

Teoretycznie tak, jednak z jakiegos powodu ludzie wybieraja AGT, serwis w krakowie albo 4turbo do obslugi Evo (i kilka malych niebrandowanych serwisow). Jak zobaczylem jak zabieraja sie do mojego auto w MitCarze to zwatpilem i zrozumialem ze nie tylko dokumentacja techniczna i szkolenia ale przede wszystkim doswiadczenie. Doskonale tez rozumiem podejsce serwisow ktorym bardziej oplaca sie w tym czasie w ktorym beda meczyly sie z Evo przyjac 2-3 "normalne" auta . Co do ASO ktore robia dla klienta to juz dawno takiego nie spotkalem. Najblizszy temu opisowi jest dzial tuningu wlasnie w AGT. Co nie zmienia ze jesli GRAFIX by mnie milo zaskoczyl to czemu nie zmienic opinii :)
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 17-01-2010, 23:08   

banzajek napisał/a:
Jackie, zastanawia mnie tylko skad nagle takie zainteresowanie serwisem GRAFIX uzytkownikow EVO ktorym ktos popsul silnik i napedy.

To nie tak ;) Ja nie widzę wzrostu zainteresowania, po prostu serwisujemy samochody naszych klientów plus kilku spoza naszej "fabryki" ;) Nie chcemy się specjalizować w EVO bo w naszym regionie to nie tzw. target :D
Nie przeszkadza mi to jednak w naprawianiu samochodów skrzywdzonych przez innych ;) Może nieco wolniej niż AGT ale na razie skutecznie ;)
banzajek napisał/a:
Teoretycznie tak, jednak z jakiegos powodu ludzie wybieraja AGT, serwis w krakowie albo 4turbo do obslugi Evo (i kilka malych niebrandowanych serwisow)

I słusznie, ani mnie ani naszego serwisu nie interesuje dłubanina tuningowa. Raczej koncentrujemy się na możliwie porządnym serwisie bez "przygwizdów" ;)
banzajek napisał/a:
ale przede wszystkim doswiadczenie

I to możesz się mylić, X jest nowym pomysłem (dla wszystkich) i doświadczenie nie gra tu aż tak wielkiego znaczenia, wszyscy musimy się go uczyć, choć powtarzam - nie mój target.
banzajek napisał/a:
Co nie zmienia ze jesli GRAFIX by mnie milo zaskoczyl to czemu nie zmienic opinii

Raczej nie będzie miał okazji, jeżeli korzystasz z usług AGT, nie widzę potrzeby zmiany ASO szczególnie, że do mnie miałbyś kawałek ;)
Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.