Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
07-01-2009, 12:21
ODPALANIE ZMARŹNIĘTEGO L200 -6 C CO JEST GRANE ?
Autor Wiadomość
romero 
Mitsumaniak


Auto: L200 INSTYLE/2008/136 KM/AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 629
Skąd: Łomianki
Wysłany: 26-01-2010, 22:10   

mitsu00 napisał/a:


Z tym Goldem to jednak podchodziłbym z rezerwą. Tankuję Golda od 3 miesięcy i wczoraj w nocy niestety zamarzł na amen. Pomogla laweta i wymiana filtra paliwa.

Pozdr.

Ja również miałem ten sam problem wczoraj.Tylko,że mi pomógł "farelek" włączony na godzinkę pod maską.Wcale nie w garażu.Mam podgrzewany filtr paliwa tylko,że on coś daje jak się odpali.
_________________

 
 
timber 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi L 200 rok 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 23
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 26-01-2010, 23:33   

czesc chłopaki. Moja Elcia pojechała dziś na lawecie. 1500obr/min. i koniec. Z Rudy do Katowic jechał bym ze 2 godziny te 17 km.Wspomniałem im o podgrzewanym filtrze zobaczymy co zrobią...Ciągle tankuję na shellu v-power diesel..a tu taka zmuła ..:-(((

romero napisał/a:
mitsu00 napisał/a:


Z tym Goldem to jednak podchodziłbym z rezerwą. Tankuję Golda od 3 miesięcy i wczoraj w nocy niestety zamarzł na amen. Pomogla laweta i wymiana filtra paliwa.

Pozdr.

Ja również miałem ten sam problem wczoraj.Tylko,że mi pomógł "farelek" włączony na godzinkę pod maską.Wcale nie w garażu.Mam podgrzewany filtr paliwa tylko,że on coś daje jak się odpali.
 
 
 
center
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2010, 02:30   

U mnie po zamontowaniu filtra z podgrzewaczem i wymianie akumulatora na nowy Ela zapala i jeździ jak na razie 3 czy 4ty dzień z rzędu przy mrozach w nocy od-20 do -28.Nie jest to palenie "na dotyk" - czasami za drugim,trzecim razem ale to w końcu diesel i temperatury też są extremalne zwłaszcza dla polskich paliw.Paliwo brane od regionalnego dostawcy + dodatek Castrol TDA:

 
 
HugoOrmo 
Forumowicz
Was? Kielbasa i Kwas


Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 460
Skąd: Frei Stadt Danzig
Wysłany: 27-01-2010, 07:04   

romero napisał/a:
mitsu00 napisał/a:


Z tym Goldem to jednak podchodziłbym z rezerwą. Tankuję Golda od 3 miesięcy i wczoraj w nocy niestety zamarzł na amen. Pomogla laweta i wymiana filtra paliwa.

Pozdr.

Ja również miałem ten sam problem wczoraj.Tylko,że mi pomógł "farelek" włączony na godzinkę pod maską.Wcale nie w garażu.Mam podgrzewany filtr paliwa tylko,że on coś daje jak się odpali.


...panowie ja tylko opisuje to czego doswiadczam...mi na BP ultimate nie banglal...na Goldzie dziala bez zarzutu...a tak serio to powyzej -10 powinno sie lac jakis madafaka odmrazacz/uszlachetniacz lub benzyne do baku bo paliwo u nas wybredne...

pzdr

P.S.
o farelku vel. suszarce do wlosow to wczoraj na onecie czytalem, ze wlaczyl...poszedl i straz dogasila zgliszcza
_________________
Kazio i Izabel = WNMPSG - Wielka Nieskonczona Milosc Po Sam Grob
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 27-01-2010, 07:54   

chlopaki u mnie druga zima zero problema a Ela stoi na strodku pola min temp. -24 i pali smiga wiec powtorze: tankuje shell zwykly ON lub BP zwykly ON , co trzecie tankowanie BP ultimate. W listopadzie ze dwa razy niebieskie STP. Jesli temperaturka spada ponizej -5 non stop BP U.
W aku dolalem wody bo bylo malo i jezdze codziennie do 18-19, startuje rano ok. 6
Moze w Lodzi jest lepsze paliwo albo lepsze Elki :)
Nie leje juz 5% benzyny do ON bo to nie pomaga a szkodzi. Tak samo nie lejcie dentki i czarnego STP na czyszczenie wtryskow bo sie zapycha i kopci jak ikarus. PZDR
 
 
Bartman
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2010, 08:39   

HugoOrmo napisał/a:
ja z BP ultimate mam złe doświadczenia
Potwierdzam, mi po tym też gorzej bryka na mrozie ;) . Leje teraz z powrotem zwykłego diesla na BP + eliksir i dziś przy -22 bez problemów. Myślę jednak, że to nie kwestia logo stacji , czy rodzaju paliwa, ale jakości poszczególnych partii. Poza tym BP ostatnio zmieniło właściciela (tak przynajmniej wynika z faktur) i mam wrażenie , że ta zmiana pociągnęła za sobą spadek jakości oleju napędowego.
 
 
PiotrasL200 
Mitsumaniak


Auto: L200 Intense '07 manual 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 90
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 27-01-2010, 09:08   

witam!
Tydzień temu o 8 rano odpaliłem L i udało mi się przejechać 1km. Temp. -23 C. Fabryczny filtr paliwa. Potem szarpanie itd. itp. Podniosłem maskę, zabełtałem ręczną pompką paliwa i pomogło.

Paliwo leję na markowych stacjach ale zwykły ON - nie żaden Ultimate, Dynamic, Gold czy inna Verva.

Nazajutrz wymieniłem filtr paliwa na akcesoryjny (31500km przebiegu) i działa jak ta lala.
Pod Kościerzyną stał pod chmurką, -32 C - jeździ pięknie.

Akumulator mam fabryczny - ostatnio dolałem 0,5l. Auto parkuje pod domem.

No i na koniec - leje dodatek antyżelowy (depresator) szwedzkiej firmy BLACK ARROW - DIESEL SKYDD. 10ml na 10l paliwa: silnik chodzi ciszej i rano zero problemów. Przy -20 -30 C odpala od razu nawet bez naciskania gazu.

Takie są moje subiektywne doświadczenia :)

Qrczę abym nie zapeszył :twisted: bo te nasze L-ki to kapryśne są :twisted:

pzdr
 
 
fazacz 
Forumowicz


Auto: L200 rok 2006 170 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 77
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-01-2010, 09:14   

PiotrasL200 napisał/a:
bo te nasze L-ki to kapryśne są

Jak to kobiety kapryśne :) i to bardzo :)
_________________
FazacZ
Mitsubishi L200 2.5DID 167KM
Felga Mak G-Five czarna 20 cali
Yokohama ADVAN S.T. V802 285/45R20 112Y
Radio CB Albrecht AE 6890

Osłony Asfir: Silnik Skrzynia Bak
Wyciągarka: PW 45 12V
 
 
 
HugoOrmo 
Forumowicz
Was? Kielbasa i Kwas


Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 460
Skąd: Frei Stadt Danzig
Wysłany: 27-01-2010, 09:38   

Dzis bylo pod domem -24 odpalila, pojechala i git...
Generalnie to w porownaniu do zeszlego roku tej zimy przy juz ponad tygodniowym mrozie w okolicach -20 ela smiga jak Katarina Witt w swoich najlepszych latach albo Uwe Ampler w wyscigu pokoju...
slyszalem kiedys teorie zeby zima lac zwykla rope bo te wszystkie V-powery, ultimaty, goldy, dynamic'i i vervy maja za duzo dodatkow, ktore przy duzych mrozach nie daja rady ale jak tu widac z naszych wypowiedzi co elka i co kierowca to inny patent na zime choc wszedzie powtarza sie:
elektrolit w aku
uszlachetniacz
filtr pawila
zaufana stacja beznynowa (baaaardzo subiektywne :wink: )

pzdr
_________________
Kazio i Izabel = WNMPSG - Wielka Nieskonczona Milosc Po Sam Grob
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 27-01-2010, 11:51   

dodaj jeszcze okresowe (co 15kkm) spuszczanie kilku kropel z filtra paliwa (trzeba niestety odkrecic dwie sruby mocujace filtr - moze mam za duze lapy ale sie nie mieszcza :D pozniej poluzowanie sruby na dnie + pompka 3-4 razy i skrecenie) nie wiem czy czujnik wody mam ale cos tam sie na dnie zbiera.
Co do BP U. sie nie upieram, ale na zwyklym ON glosniej pracuje i wiecej mi spala (dane nie z kompa Eli :D )
 
 
mak721 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II Long 2.8 TD 95'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 12
Skąd: Morąg
Wysłany: 29-01-2010, 12:43   

Witam MM !
Chciałbym się wypowiedzieć w temacie. Co prawda sam jeżdżę Pajero 2.8TD ( 242.000 km ) ale to też diesel.
Miałem problem z zamarzaniem paliwa co kombinowałem i ile włosów straciłem to nieważne.
Mam paru kumpli w Norwegi i zdałem się na ich doświadczenie w temacie diesla. teraz -025 st czy - 29 st już nie jest problemem, tankuję na Orlenie zwykłe paliwo i dolewam szwedzkiego dodatku SKYDD DIESEL. Nie montowałem żadnych podgrzewaczy paliwa czy cieczy chłodzącej teraz jest OK.
Ostatnio zastanawiam się tylko nad montażem grzałki chłodziwa w blok silnika bo autko już leciwe i motoru mi szkoda no i to wygoda wsiadam do ciepłego autka, aku pełne super sprawa.
Pozdrawiam
mak721
 
 
timber 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi L 200 rok 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 23
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 29-01-2010, 13:15   

wczoraj zamontowali mi podgrzewacz filtra paliwa w ramach akcji serwisowej- jakbym sie o niego nie upomniał to nawet by nie powiedzieli że coś takiego istnieje:-). Oczywiście po tym jak przyjechałem na lawecie - autko gwarancyjne- podgrzewacz za free.
 
 
 
Januszl200 
Forumowicz
Januszl200

Auto: Mitsubishi L200
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 132
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-02-2010, 09:09   

mak721 napisał/a:
dolewam szwedzkiego dodatku SKYDD DIESEL

Tu potwierdzam. Używam tego specyfiku już od paru lat i problemy z rozruchem w zimie wynikały tylko z padniętych żarowych (o których kiedyś już wspominałem) ew. ze słabą baterią. :D
 
 
PiotrasL200 
Mitsumaniak


Auto: L200 Intense '07 manual 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 90
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-02-2010, 09:18   

Witam!
Uważam, że warto Skydda kupować - sprawdzone (kilka postów wyżej). Półlitrowa butelka (na 500 litrów paliwa) kosztuje około 20zł.

pozdrawiam
 
 
miczon 
Mitsumaniak


Auto: L 200 '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 04-02-2010, 08:44   

Wczoraj, po tygodniowym oczekiwaniu, podgrzewacz paliwa został zamontowany. Oczywiście wszystko w ramach gwarancji. Mam nadzieję, że to załatwi sprawę mrozów w przyszłości.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.