Przesunięty przez: Gene 07-01-2009, 12:21 |
ODPALANIE ZMARŹNIĘTEGO L200 -6 C CO JEST GRANE ? |
Autor |
Wiadomość |
romero
Mitsumaniak

Auto: L200 INSTYLE/2008/136 KM/AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Lip 2008 Posty: 629 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: 26-01-2010, 22:10
|
|
|
mitsu00 napisał/a: |
Z tym Goldem to jednak podchodziłbym z rezerwą. Tankuję Golda od 3 miesięcy i wczoraj w nocy niestety zamarzł na amen. Pomogla laweta i wymiana filtra paliwa.
Pozdr. |
Ja również miałem ten sam problem wczoraj.Tylko,że mi pomógł "farelek" włączony na godzinkę pod maską.Wcale nie w garażu.Mam podgrzewany filtr paliwa tylko,że on coś daje jak się odpali. |
_________________
 |
|
|
|
 |
timber
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi L 200 rok 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 23 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 26-01-2010, 23:33
|
|
|
czesc chłopaki. Moja Elcia pojechała dziś na lawecie. 1500obr/min. i koniec. Z Rudy do Katowic jechał bym ze 2 godziny te 17 km.Wspomniałem im o podgrzewanym filtrze zobaczymy co zrobią...Ciągle tankuję na shellu v-power diesel..a tu taka zmuła ..:-(((
romero napisał/a: | mitsu00 napisał/a: |
Z tym Goldem to jednak podchodziłbym z rezerwą. Tankuję Golda od 3 miesięcy i wczoraj w nocy niestety zamarzł na amen. Pomogla laweta i wymiana filtra paliwa.
Pozdr. |
Ja również miałem ten sam problem wczoraj.Tylko,że mi pomógł "farelek" włączony na godzinkę pod maską.Wcale nie w garażu.Mam podgrzewany filtr paliwa tylko,że on coś daje jak się odpali. |
|
|
|
|
 |
center [Usunięty]
|
Wysłany: 27-01-2010, 02:30
|
|
|
U mnie po zamontowaniu filtra z podgrzewaczem i wymianie akumulatora na nowy Ela zapala i jeździ jak na razie 3 czy 4ty dzień z rzędu przy mrozach w nocy od-20 do -28.Nie jest to palenie "na dotyk" - czasami za drugim,trzecim razem ale to w końcu diesel i temperatury też są extremalne zwłaszcza dla polskich paliw.Paliwo brane od regionalnego dostawcy + dodatek Castrol TDA:
 |
|
|
|
 |
HugoOrmo
Forumowicz Was? Kielbasa i Kwas

Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Gru 2007 Posty: 460 Skąd: Frei Stadt Danzig
|
Wysłany: 27-01-2010, 07:04
|
|
|
romero napisał/a: | mitsu00 napisał/a: |
Z tym Goldem to jednak podchodziłbym z rezerwą. Tankuję Golda od 3 miesięcy i wczoraj w nocy niestety zamarzł na amen. Pomogla laweta i wymiana filtra paliwa.
Pozdr. |
Ja również miałem ten sam problem wczoraj.Tylko,że mi pomógł "farelek" włączony na godzinkę pod maską.Wcale nie w garażu.Mam podgrzewany filtr paliwa tylko,że on coś daje jak się odpali. |
...panowie ja tylko opisuje to czego doswiadczam...mi na BP ultimate nie banglal...na Goldzie dziala bez zarzutu...a tak serio to powyzej -10 powinno sie lac jakis madafaka odmrazacz/uszlachetniacz lub benzyne do baku bo paliwo u nas wybredne...
pzdr
P.S.
o farelku vel. suszarce do wlosow to wczoraj na onecie czytalem, ze wlaczyl...poszedl i straz dogasila zgliszcza |
_________________ Kazio i Izabel = WNMPSG - Wielka Nieskonczona Milosc Po Sam Grob
 |
|
|
|
 |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 27-01-2010, 07:54
|
|
|
chlopaki u mnie druga zima zero problema a Ela stoi na strodku pola min temp. -24 i pali smiga wiec powtorze: tankuje shell zwykly ON lub BP zwykly ON , co trzecie tankowanie BP ultimate. W listopadzie ze dwa razy niebieskie STP. Jesli temperaturka spada ponizej -5 non stop BP U.
W aku dolalem wody bo bylo malo i jezdze codziennie do 18-19, startuje rano ok. 6
Moze w Lodzi jest lepsze paliwo albo lepsze Elki
Nie leje juz 5% benzyny do ON bo to nie pomaga a szkodzi. Tak samo nie lejcie dentki i czarnego STP na czyszczenie wtryskow bo sie zapycha i kopci jak ikarus. PZDR |
|
|
|
 |
Bartman [Usunięty]
|
Wysłany: 27-01-2010, 08:39
|
|
|
HugoOrmo napisał/a: | ja z BP ultimate mam złe doświadczenia | Potwierdzam, mi po tym też gorzej bryka na mrozie . Leje teraz z powrotem zwykłego diesla na BP + eliksir i dziś przy -22 bez problemów. Myślę jednak, że to nie kwestia logo stacji , czy rodzaju paliwa, ale jakości poszczególnych partii. Poza tym BP ostatnio zmieniło właściciela (tak przynajmniej wynika z faktur) i mam wrażenie , że ta zmiana pociągnęła za sobą spadek jakości oleju napędowego. |
|
|
|
 |
PiotrasL200
Mitsumaniak

Auto: L200 Intense '07 manual 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Mar 2008 Posty: 90 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 27-01-2010, 09:08
|
|
|
witam!
Tydzień temu o 8 rano odpaliłem L i udało mi się przejechać 1km. Temp. -23 C. Fabryczny filtr paliwa. Potem szarpanie itd. itp. Podniosłem maskę, zabełtałem ręczną pompką paliwa i pomogło.
Paliwo leję na markowych stacjach ale zwykły ON - nie żaden Ultimate, Dynamic, Gold czy inna Verva.
Nazajutrz wymieniłem filtr paliwa na akcesoryjny (31500km przebiegu) i działa jak ta lala.
Pod Kościerzyną stał pod chmurką, -32 C - jeździ pięknie.
Akumulator mam fabryczny - ostatnio dolałem 0,5l. Auto parkuje pod domem.
No i na koniec - leje dodatek antyżelowy (depresator) szwedzkiej firmy BLACK ARROW - DIESEL SKYDD. 10ml na 10l paliwa: silnik chodzi ciszej i rano zero problemów. Przy -20 -30 C odpala od razu nawet bez naciskania gazu.
Takie są moje subiektywne doświadczenia
Qrczę abym nie zapeszył bo te nasze L-ki to kapryśne są
pzdr |
|
|
|
 |
fazacz
Forumowicz

Auto: L200 rok 2006 170 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2009 Posty: 77 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27-01-2010, 09:14
|
|
|
PiotrasL200 napisał/a: | bo te nasze L-ki to kapryśne są |
Jak to kobiety kapryśne i to bardzo |
_________________ FazacZ
Mitsubishi L200 2.5DID 167KM
Felga Mak G-Five czarna 20 cali
Yokohama ADVAN S.T. V802 285/45R20 112Y
Radio CB Albrecht AE 6890
Osłony Asfir: Silnik Skrzynia Bak
Wyciągarka: PW 45 12V
 |
|
|
|
 |
HugoOrmo
Forumowicz Was? Kielbasa i Kwas

Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Gru 2007 Posty: 460 Skąd: Frei Stadt Danzig
|
Wysłany: 27-01-2010, 09:38
|
|
|
Dzis bylo pod domem -24 odpalila, pojechala i git...
Generalnie to w porownaniu do zeszlego roku tej zimy przy juz ponad tygodniowym mrozie w okolicach -20 ela smiga jak Katarina Witt w swoich najlepszych latach albo Uwe Ampler w wyscigu pokoju...
slyszalem kiedys teorie zeby zima lac zwykla rope bo te wszystkie V-powery, ultimaty, goldy, dynamic'i i vervy maja za duzo dodatkow, ktore przy duzych mrozach nie daja rady ale jak tu widac z naszych wypowiedzi co elka i co kierowca to inny patent na zime choc wszedzie powtarza sie:
elektrolit w aku
uszlachetniacz
filtr pawila
zaufana stacja beznynowa (baaaardzo subiektywne )
pzdr |
_________________ Kazio i Izabel = WNMPSG - Wielka Nieskonczona Milosc Po Sam Grob
 |
|
|
|
 |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 27-01-2010, 11:51
|
|
|
dodaj jeszcze okresowe (co 15kkm) spuszczanie kilku kropel z filtra paliwa (trzeba niestety odkrecic dwie sruby mocujace filtr - moze mam za duze lapy ale sie nie mieszcza pozniej poluzowanie sruby na dnie + pompka 3-4 razy i skrecenie) nie wiem czy czujnik wody mam ale cos tam sie na dnie zbiera.
Co do BP U. sie nie upieram, ale na zwyklym ON glosniej pracuje i wiecej mi spala (dane nie z kompa Eli ) |
|
|
|
 |
mak721
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II Long 2.8 TD 95'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2010 Posty: 12 Skąd: Morąg
|
Wysłany: 29-01-2010, 12:43
|
|
|
Witam MM !
Chciałbym się wypowiedzieć w temacie. Co prawda sam jeżdżę Pajero 2.8TD ( 242.000 km ) ale to też diesel.
Miałem problem z zamarzaniem paliwa co kombinowałem i ile włosów straciłem to nieważne.
Mam paru kumpli w Norwegi i zdałem się na ich doświadczenie w temacie diesla. teraz -025 st czy - 29 st już nie jest problemem, tankuję na Orlenie zwykłe paliwo i dolewam szwedzkiego dodatku SKYDD DIESEL. Nie montowałem żadnych podgrzewaczy paliwa czy cieczy chłodzącej teraz jest OK.
Ostatnio zastanawiam się tylko nad montażem grzałki chłodziwa w blok silnika bo autko już leciwe i motoru mi szkoda no i to wygoda wsiadam do ciepłego autka, aku pełne super sprawa.
Pozdrawiam
mak721 |
|
|
|
 |
timber
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi L 200 rok 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 23 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 29-01-2010, 13:15
|
|
|
wczoraj zamontowali mi podgrzewacz filtra paliwa w ramach akcji serwisowej- jakbym sie o niego nie upomniał to nawet by nie powiedzieli że coś takiego istnieje:-). Oczywiście po tym jak przyjechałem na lawecie - autko gwarancyjne- podgrzewacz za free. |
|
|
|
 |
Januszl200
Forumowicz Januszl200
Auto: Mitsubishi L200
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 132 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-02-2010, 09:09
|
|
|
mak721 napisał/a: | dolewam szwedzkiego dodatku SKYDD DIESEL |
Tu potwierdzam. Używam tego specyfiku już od paru lat i problemy z rozruchem w zimie wynikały tylko z padniętych żarowych (o których kiedyś już wspominałem) ew. ze słabą baterią. |
|
|
|
 |
PiotrasL200
Mitsumaniak

Auto: L200 Intense '07 manual 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Mar 2008 Posty: 90 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 01-02-2010, 09:18
|
|
|
Witam!
Uważam, że warto Skydda kupować - sprawdzone (kilka postów wyżej). Półlitrowa butelka (na 500 litrów paliwa) kosztuje około 20zł.
pozdrawiam |
|
|
|
 |
miczon
Mitsumaniak

Auto: L 200 '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Lut 2007 Posty: 330 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 04-02-2010, 08:44
|
|
|
Wczoraj, po tygodniowym oczekiwaniu, podgrzewacz paliwa został zamontowany. Oczywiście wszystko w ramach gwarancji. Mam nadzieję, że to załatwi sprawę mrozów w przyszłości. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|