Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Paliwożerność 95 na LPG
Autor Wiadomość
jarzabek.waclaw 
Forumowicz


Auto: Galant DJ3A 6G75 '05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 52
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-01-2010, 02:00   

herr_flick, najprawdopodbniej zgniła rura między wlewem a bakiem. Miałem tak w '98. Zdejmij koło, odkręć nadkole i obejrzyj tą rurę. Ja wyczyściłem rdzę i załatalem dziurę (nie przyznam się jak :P ) i problem zniknął.
_________________
Mitsu-staż: 8 lat
Były: Carisma '97, Lancer CK0 '98, Lancer CK0 4G13 '00
Jest: Galant DJ3A GTS 6G75 '05
 
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 18-01-2010, 07:50   

herr_flick napisał/a:
Wracając do wiru w baku paliwa na ssaniu. O ile się orientuję w obu moich pojazdach temp przełączenia jest przy ok 20stopniach i tu raczej nie ma znaczenia czy sekwencja czy II generacja.
Mylisz sie bo sekwencję możne sobie dobrowolnie ustawiać - nie wiem jak Ty masz akurat ale ja sobie ustwilem przełączeni na 25st i 2000 obr z czego pierwszy warunek musibyć bezwzglednie spełniony - dlaczego tak mam?? bo misiowi sie należy :wink:
 
 
herr_flick 
Forumowicz


Auto: Lancer CK1A i CS3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 236
Skąd: Łódź
Wysłany: 18-01-2010, 20:03   

miałem na myśli ustawioną na 20stopni przez mechaników zakładających obie instalacje(ta sama firma) różnica jest taka, że Fso przeskoczy przy 2000obrotów a misiek ok 600-700 i nie czuć różnicy przy przejściu
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 19-01-2010, 07:49   

600-700 :?:
 
 
herr_flick 
Forumowicz


Auto: Lancer CK1A i CS3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 236
Skąd: Łódź
Wysłany: 21-01-2010, 22:51   

Tak, jak już się nagrzeje słychać cyknięcie bez zbędnego dodawania gazu
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 22-01-2010, 12:48   

Cyknięcie słychać po osiągnięciu odpowiedniej temp. Sprawdź czy cyknięcie oznacza iż się już przełączył na gaz.
_________________

 
 
 
kristof 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6+LPG '99(lift)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 326
Skąd: Biskupice/Poznań
Wysłany: 23-01-2010, 10:36   

na 99.9% tak ;-) u mnie też taki dźwięk występuje, zawsze gdy złapie temp. i przechodzi na gaz ( widać po kontrolkach) również owy dziwny dźwięk występuje zawsze przy przejściu z cutoff'a do normalnej jazdy...ktoś mi kiedyś tłumaczył, że cyknięcie oznacza włączanie pompki od gazu, albo czegoś właśnie takiego bądź podobnego..:-)
_________________
The Linux philosophy is 'Laugh in the face of danger'. Oops. Wrong One. 'Do it yourself'. Yes, that's it.
 
 
 
herr_flick 
Forumowicz


Auto: Lancer CK1A i CS3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 236
Skąd: Łódź
Wysłany: 23-01-2010, 21:33   

dokładnie tak jest

[ Dodano: 25-01-2010, 20:03 ]
W temacie spalania PB, ostatnio włączyłem nawiew na 2 bądź 3 prędkość i poczułem LPG, to samo miałem stojąc samemu na światłach. W wolnej chwili otworzyłem maskę i wywęszyłem ulatniający się LPG, nie było słychać żadnego syczenia czy coś w tym stylu, żeby cokolwiek poczuć musiałem wręcz nosem dotknąć konkretnych elementów. Asekuracyjnie dokręciłem obejmy na gumowych wężach. Póki co w kabinie nie czuję a co ciekawe pomimo większego mrozu szybciej przełącza się na gaz i mam nadzieję, że to było bezpośrednią przyczyną zwiększonego spalanie PB i życzyłbym sobie LPG też. Dla spokoju zajrzę jeszcze pod maskę a właściwie powęszę.

Co do tankowania to wsadzenie samego dzióbka pistoletu umożliwia utrzymanie powolnego wlewania paliwa, ale nadal pośpiech nie jest wskazany bo odbija. Poczekam na cieplejsze dni i sprawdzę rurę idącą do baku
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 26-01-2010, 15:01   

A teraz trochę z innej beczki.

O tym, że miś lubi zimą więcej PB już było, ale teraz pojawił się inny problem.

Ostatnio spotkałem się z nową sytuacją - PB ubywa... także w czasie jazdy na gazie. Robiłem w weekend trasę ok 500 km ( skoki z Zakopanem :D ) i ubytek PB wyniósł ok 3 litrów/100km. Co jest grane ?

Dodam, że mam instalację starszej generacji tzn. taką, która samoczynnie nie przełącza się na zasilanie LPG, muszę to robić ręcznie. Silnik to oczywiście 1.3 12v. Spalanie gazu na tej trasie w normie, czyli 8 litrów z małym hakiem.

Ktoś ma jakiegoś pomysła ?
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 26-01-2010, 15:51   

jurekschroda napisał/a:
Robiłem w weekend trasę ok 500 km ( skoki z Zakopanem ) i ubytek PB wyniósł ok 3 litrów/100km. Co jest grane ?

jurekschroda napisał/a:
Ktoś ma jakiegoś pomysła ?


ja - jak zmierzyłeś spalanie Pb :?:
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 29-01-2010, 15:59   

Chyba jedynym możliwym sposobem, czyli dwa tankowania pod korek.
 
 
herr_flick 
Forumowicz


Auto: Lancer CK1A i CS3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 236
Skąd: Łódź
Wysłany: 01-02-2010, 23:42   

Pojechałem na inną stację benzynową i w dodatku było -5 zamiast -15 stopni, ale to spowodowało, o wiele szybsze zatankowanie, owszem odbijało, ale spokojnie mogłem utrzymać średni poziom napełniania baku bez odbijania, przy max wciśnięciu nadal odbija. Nie wiem co pomogło stacja czy temp.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.