Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jakie graty do przekładki VR4
Autor Wiadomość
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 16-09-2010, 09:28   

pawliku napisał/a:
w poliftach galach też była bez wzorków :P dokładnie ta sama tapicera :P

I co z tego...? Coś się tak czepił tapicerki? :D
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
pawliku 
Forumowicz
Mitasubishi :D


Auto: za dużo :P
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 3165
Skąd: Zabrze
Wysłany: 16-09-2010, 15:47   

a co nie moge ? :D :D nie podoba mi sie :P :D
_________________
Mitsubishi Colt C58A GTi 1990r ---- Był :(
Mitsubishi Lancer C66A 1992r ---- Jest i będzie :)
Mitsubishi Lancer C62A 1991r ---- Dawca :)
Mitsubishi Colt CJ1A 1998r ---- Nowy nabytek z Klimą :)
Mitsubishi Mirage 1,5 1992r ---- Kolejny nowy nabytek :P
 
 
 
borimichal 
Forumowicz

Auto: Nissan 200SX S13 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 37
Skąd: Skoczów
Wysłany: 31-05-2011, 14:53   

Witam.
Jestem nowy na tym forum,ale z turbodoladowanymi japonczykami mam juz doswiadczenie
w posiadaniu mam 200sx s13 z SR`em pod maska,klatka itp i troche driftuje.

A ostatnio trafił mi sie do kupienia ładny legnum w manualu i aktywnymi dyframi to kupiłem
Rok 97 z aktywnymi dyframi.




I teraz miałbym do Was kilka pytań dotyczacych przekładki,jakiego najlepiej gala kupić w całosci zeby miec graty na przekładke?(nie sugerujac sie tym jaka ma przekładnie)
Z ktorego roku i jakim silnikiem?2.5 ? czy moze byc 2.0 ?
z przerobieniem grodzi sobie poradze bez wiekszego problemu.
Jak lepiej przerobic elektryke?
Przeszczepic wiazke z całego miśka ue do legnuma i pozniej tylko przerobic wiazke podlaczenia silnika?
Czy w legnumie tylko przedluzyc wiazki od przelacznika pod kierownica itp?
Tylko wtedy bezpieczniki zostały by z prawej strony,a komp z lewej(nie jestem pewien gdzie znajduje sie komputer silnika).

A tak przy okazji moze nie ten temat,ale strasznie slizga w nim sprzeglo,co polecacie tam wrzucic?
Pozdro
 
 
kuzi
[Usunięty]

Wysłany: 31-05-2011, 16:28   

2.5 V6 po wrześniu 2000
 
 
borimichal 
Forumowicz

Auto: Nissan 200SX S13 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 37
Skąd: Skoczów
Wysłany: 31-05-2011, 22:40   

ok,do kupienia mam po taniosci całego 2,5 w automacie z climatroniciem i w dodatku na miejscu takze raczej bede go brał.
Oprócz pedałów z manuala co jeszce bedzie mi potrzebne?
Wysprzeglik mysle powinien podejsc z anglika.
Moze jest jakas roznica w pompie hamulcowej miedzy anglikiem a eu?A moze w legnumach wogole szły mocniejsze pompy?
I jak z ta elektryka?
przedłużać kable w legnumie czy adaptowac wiazke z eu do anglika i zmodyfikowac tylko wiazke silnikową?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 01-07-2011, 17:22   

borimichal napisał/a:
ok,do kupienia mam po taniosci całego 2,5 w automacie z climatroniciem i w dodatku na miejscu takze raczej bede go brał.


Jest na pewno po wrześniu 2000? To ważne ze względu na sanki i magiel.

borimichal napisał/a:
Wysprzeglik mysle powinien podejsc z anglika.


Podejdzie.

borimichal napisał/a:
Moze jest jakas roznica w pompie hamulcowej miedzy anglikiem a eu?


Powinna być taka sama.

borimichal napisał/a:
I jak z ta elektryka?
przedłużać kable w legnumie czy adaptowac wiazke z eu do anglika i zmodyfikowac tylko wiazke silnikową?


Możesz zrobić tak lub tak. Niestety będą różnice między wiązką EU, a GB. W tym wypadku ja bym przerobił jednak wiązkę z anglika. Wiązka silnika pójdzie bez przeróbek. Komputer jest na środku pod konsolą.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 01-07-2011, 19:50   

Owczar napisał/a:
Moze jest jakas roznica w pompie hamulcowej miedzy anglikiem a eu



Nie jest - pompa Legnuma jest lustrzanym odbiciem pompy EU, tak samo jak pompa sprzęgła i baaaaardzo wiele innych elemntów
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 01-07-2011, 20:56   

Bartek ma rację pompa z anglika ma przewody - czy to hamulcowe czy podciśnienia - z drugiej strony :) - nie da się przełożyć z prawej na lewą (tzn. nie bez przeróbek innych elementów)
 
 
borimichal 
Forumowicz

Auto: Nissan 200SX S13 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 37
Skąd: Skoczów
Wysłany: 03-07-2011, 14:09   

tak jak piszecie pompa hamulcowa z anglika nie podejdzie do eu bo przewody hamulcowe wyjda w kielich.
wysprzeglik podpasuje.
teraz sie jeszce tylko zastanawiam czy przerzucac puszke z bezpiecznikami na lewa strone
_________________
https://www.facebook.com/Projekt86DriftTeam
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 03-07-2011, 14:18   

Bartek napisał/a:
Nie jest - pompa Legnuma jest lustrzanym odbiciem pompy EU, tak samo jak pompa sprzęgła i baaaaardzo wiele innych elemntów


Miałem na myśli, że wydajność jest taka sama. Wyjścia oczywiście odbicie lustrzane, ale bez problemu można zakładać od dawcy.

borimichal napisał/a:
teraz sie jeszce tylko zastanawiam czy przerzucac puszke z bezpiecznikami na lewa strone


Ja bym ją przerzucił. Tak samo jak wiązki progowe po dokonaniu przeróbek. Niestety wiązka nie jest odbiciem lustrzanym europejczyka i ma kilka elementów wpólnych. Zabawa ze spagetti będzie mozolna. Na Twoim miejscu przełożyłbym elektrykę z jakiegoś europejczyka. Konkretnie do przełożenia byś miał wiązki progowe, wiązki w błotnikach przednich, wiązkę pod deską, wiązki w przednich drziach i wiązkę ABS z pompą ABS. Z legnuma bym wrzucił tylko wiązkę silnika i dokonał drobnych modyfikacji. Inaczej czeka Cię mozolna zabawa z wiązką i jej prucie na części pierwsze.
 
 
evjann 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer evo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 30
Skąd: PL
Wysłany: 03-07-2011, 17:10   

no i jeszcze ayc trzeba podłaczyć
 
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 24-10-2011, 22:06   

jak tam idzie praca nad przekładką/swapem wszystkim którzy o tym myśleli ? :)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 11-12-2011, 08:22   

Witam koledzy. Jako że to mój temat, to postanowiłem w nim kontynuować swoją jeszcze nie rozpoczętą przygodę z Galantem VR4. Otóż mam w końcu parę groszy na zakup VR4, kwota to 25000 zł. Czytam tematy o kupnie gala, ale uparłem się na 2001 rocznik co najmniej i to w pełnym wyposażeniu. Ciężko będzie takiego znaleźć, ale cały czas przeglądam forum i strony z ogłoszeniami. Na japońskim Tradercarview był swego czasu jeden ładny za 7 tys baksów ale niestety wtedy nie miałem takiej gotówki.
Obecnie jest coś takiego, ale za wiele info o nim nie ma,
http://www.tradecarview.c...legnum/8824620/
napisałem do japońców i czekam na odpowiedź. Może ktoś mi pomóc w odczytaniu tej metryczki o stanie auta? Z góry wielkie dzięki.
Jest też i taki,
http://www.tradecarview.c...legnum/8575915/
Ale cena trochę mnie przeraża, ponad 30000 z transportem.
Jest też coś takiego
http://www.tradecarview.c...legnum/8596413/
ale tu cena też mnie przeraża.
Kolejny
http://www.tradecarview.c...legnum/8221611/
Jakoś nie za bardzo mi się podoba, bez relingów i bez szybra, za to w skórach.
ten
http://www.tradecarview.c...legnum/8505881/
I cena rozsądna i wygląd poprawny.
Ostatni
http://www.tradecarview.c...legnum/8396933/
Oczywiście napisałem zapytanie o szczegóły transakcji, o więcej zdjęć, np. podwozia, kielichów, nadkoli. Proszę o podpowiedź na co zwrócić uwagę przy takim zakupie. Temat Rocha 27 czytałem. Jeżeli mod uważa, ze ten post powinien znaleźć się w temacie "Chcę kupić VR4" to decyzja należy do niego. Mój temat będzie trochę o wyborze auta do zakupu jak i okolicznościach temu towarzyszących, ale również o samej przekładce.


Mam pytanie z innej beczki, tak na moją daleką przyszłość. Czy ktoś z kolegów zastanawiał się, zaznaczam zastanawiał się, bo chyba nikt tego nie zrobił, nad swapem silnika z evo X do budy galanta. Oczywiście silnik, zawiecha, elektryka silnika i jego osprzętu itp. Buda galanta oczywiście 4x4, nie musiałby to wtedy być VR4, ale zwykły z napędem na 4 koła.?
_________________
Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 11-12-2011, 12:41   

czwarty i ostatni to nie VR-4 ;)
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
kuzi
[Usunięty]

Wysłany: 11-12-2011, 13:06   

Dokładnie. Są to 2.4GDI 4WD.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.