Jakie graty do przekładki VR4 |
Autor |
Wiadomość |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 16-09-2010, 09:28
|
|
|
pawliku napisał/a: | w poliftach galach też była bez wzorków dokładnie ta sama tapicera
|
I co z tego...? Coś się tak czepił tapicerki? |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
pawliku
Forumowicz Mitasubishi :D

Auto: za dużo :P
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 3165 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 16-09-2010, 15:47
|
|
|
a co nie moge ? nie podoba mi sie |
_________________ Mitsubishi Colt C58A GTi 1990r ---- Był
Mitsubishi Lancer C66A 1992r ---- Jest i będzie
Mitsubishi Lancer C62A 1991r ---- Dawca
Mitsubishi Colt CJ1A 1998r ---- Nowy nabytek z Klimą
Mitsubishi Mirage 1,5 1992r ---- Kolejny nowy nabytek |
|
|
|
 |
borimichal
Forumowicz
Auto: Nissan 200SX S13 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2011 Posty: 37 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: 31-05-2011, 14:53
|
|
|
Witam.
Jestem nowy na tym forum,ale z turbodoladowanymi japonczykami mam juz doswiadczenie
w posiadaniu mam 200sx s13 z SR`em pod maska,klatka itp i troche driftuje.
A ostatnio trafił mi sie do kupienia ładny legnum w manualu i aktywnymi dyframi to kupiłem
Rok 97 z aktywnymi dyframi.
I teraz miałbym do Was kilka pytań dotyczacych przekładki,jakiego najlepiej gala kupić w całosci zeby miec graty na przekładke?(nie sugerujac sie tym jaka ma przekładnie)
Z ktorego roku i jakim silnikiem?2.5 ? czy moze byc 2.0 ?
z przerobieniem grodzi sobie poradze bez wiekszego problemu.
Jak lepiej przerobic elektryke?
Przeszczepic wiazke z całego miśka ue do legnuma i pozniej tylko przerobic wiazke podlaczenia silnika?
Czy w legnumie tylko przedluzyc wiazki od przelacznika pod kierownica itp?
Tylko wtedy bezpieczniki zostały by z prawej strony,a komp z lewej(nie jestem pewien gdzie znajduje sie komputer silnika).
A tak przy okazji moze nie ten temat,ale strasznie slizga w nim sprzeglo,co polecacie tam wrzucic?
Pozdro |
|
|
|
 |
kuzi [Usunięty]
|
Wysłany: 31-05-2011, 16:28
|
|
|
2.5 V6 po wrześniu 2000 |
|
|
|
 |
borimichal
Forumowicz
Auto: Nissan 200SX S13 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2011 Posty: 37 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: 31-05-2011, 22:40
|
|
|
ok,do kupienia mam po taniosci całego 2,5 w automacie z climatroniciem i w dodatku na miejscu takze raczej bede go brał.
Oprócz pedałów z manuala co jeszce bedzie mi potrzebne?
Wysprzeglik mysle powinien podejsc z anglika.
Moze jest jakas roznica w pompie hamulcowej miedzy anglikiem a eu?A moze w legnumach wogole szły mocniejsze pompy?
I jak z ta elektryka?
przedłużać kable w legnumie czy adaptowac wiazke z eu do anglika i zmodyfikowac tylko wiazke silnikową? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 01-07-2011, 17:22
|
|
|
borimichal napisał/a: | ok,do kupienia mam po taniosci całego 2,5 w automacie z climatroniciem i w dodatku na miejscu takze raczej bede go brał. |
Jest na pewno po wrześniu 2000? To ważne ze względu na sanki i magiel.
borimichal napisał/a: | Wysprzeglik mysle powinien podejsc z anglika. |
Podejdzie.
borimichal napisał/a: | Moze jest jakas roznica w pompie hamulcowej miedzy anglikiem a eu? |
Powinna być taka sama.
borimichal napisał/a: | I jak z ta elektryka?
przedłużać kable w legnumie czy adaptowac wiazke z eu do anglika i zmodyfikowac tylko wiazke silnikową? |
Możesz zrobić tak lub tak. Niestety będą różnice między wiązką EU, a GB. W tym wypadku ja bym przerobił jednak wiązkę z anglika. Wiązka silnika pójdzie bez przeróbek. Komputer jest na środku pod konsolą. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 01-07-2011, 19:50
|
|
|
Owczar napisał/a: | Moze jest jakas roznica w pompie hamulcowej miedzy anglikiem a eu |
Nie jest - pompa Legnuma jest lustrzanym odbiciem pompy EU, tak samo jak pompa sprzęgła i baaaaardzo wiele innych elemntów |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 01-07-2011, 20:56
|
|
|
Bartek ma rację pompa z anglika ma przewody - czy to hamulcowe czy podciśnienia - z drugiej strony - nie da się przełożyć z prawej na lewą (tzn. nie bez przeróbek innych elementów) |
|
|
|
 |
borimichal
Forumowicz
Auto: Nissan 200SX S13 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2011 Posty: 37 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: 03-07-2011, 14:09
|
|
|
tak jak piszecie pompa hamulcowa z anglika nie podejdzie do eu bo przewody hamulcowe wyjda w kielich.
wysprzeglik podpasuje.
teraz sie jeszce tylko zastanawiam czy przerzucac puszke z bezpiecznikami na lewa strone |
_________________ https://www.facebook.com/Projekt86DriftTeam |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 03-07-2011, 14:18
|
|
|
Bartek napisał/a: | Nie jest - pompa Legnuma jest lustrzanym odbiciem pompy EU, tak samo jak pompa sprzęgła i baaaaardzo wiele innych elemntów |
Miałem na myśli, że wydajność jest taka sama. Wyjścia oczywiście odbicie lustrzane, ale bez problemu można zakładać od dawcy.
borimichal napisał/a: | teraz sie jeszce tylko zastanawiam czy przerzucac puszke z bezpiecznikami na lewa strone |
Ja bym ją przerzucił. Tak samo jak wiązki progowe po dokonaniu przeróbek. Niestety wiązka nie jest odbiciem lustrzanym europejczyka i ma kilka elementów wpólnych. Zabawa ze spagetti będzie mozolna. Na Twoim miejscu przełożyłbym elektrykę z jakiegoś europejczyka. Konkretnie do przełożenia byś miał wiązki progowe, wiązki w błotnikach przednich, wiązkę pod deską, wiązki w przednich drziach i wiązkę ABS z pompą ABS. Z legnuma bym wrzucił tylko wiązkę silnika i dokonał drobnych modyfikacji. Inaczej czeka Cię mozolna zabawa z wiązką i jej prucie na części pierwsze. |
|
|
|
 |
evjann
Nowy Forumowicz
Auto: lancer evo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 30 Skąd: PL
|
Wysłany: 03-07-2011, 17:10
|
|
|
no i jeszcze ayc trzeba podłaczyć |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 24-10-2011, 22:06
|
|
|
jak tam idzie praca nad przekładką/swapem wszystkim którzy o tym myśleli ? |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 11-12-2011, 08:22
|
|
|
Witam koledzy. Jako że to mój temat, to postanowiłem w nim kontynuować swoją jeszcze nie rozpoczętą przygodę z Galantem VR4. Otóż mam w końcu parę groszy na zakup VR4, kwota to 25000 zł. Czytam tematy o kupnie gala, ale uparłem się na 2001 rocznik co najmniej i to w pełnym wyposażeniu. Ciężko będzie takiego znaleźć, ale cały czas przeglądam forum i strony z ogłoszeniami. Na japońskim Tradercarview był swego czasu jeden ładny za 7 tys baksów ale niestety wtedy nie miałem takiej gotówki.
Obecnie jest coś takiego, ale za wiele info o nim nie ma,
http://www.tradecarview.c...legnum/8824620/
napisałem do japońców i czekam na odpowiedź. Może ktoś mi pomóc w odczytaniu tej metryczki o stanie auta? Z góry wielkie dzięki.
Jest też i taki,
http://www.tradecarview.c...legnum/8575915/
Ale cena trochę mnie przeraża, ponad 30000 z transportem.
Jest też coś takiego
http://www.tradecarview.c...legnum/8596413/
ale tu cena też mnie przeraża.
Kolejny
http://www.tradecarview.c...legnum/8221611/
Jakoś nie za bardzo mi się podoba, bez relingów i bez szybra, za to w skórach.
ten
http://www.tradecarview.c...legnum/8505881/
I cena rozsądna i wygląd poprawny.
Ostatni
http://www.tradecarview.c...legnum/8396933/
Oczywiście napisałem zapytanie o szczegóły transakcji, o więcej zdjęć, np. podwozia, kielichów, nadkoli. Proszę o podpowiedź na co zwrócić uwagę przy takim zakupie. Temat Rocha 27 czytałem. Jeżeli mod uważa, ze ten post powinien znaleźć się w temacie "Chcę kupić VR4" to decyzja należy do niego. Mój temat będzie trochę o wyborze auta do zakupu jak i okolicznościach temu towarzyszących, ale również o samej przekładce.
Mam pytanie z innej beczki, tak na moją daleką przyszłość. Czy ktoś z kolegów zastanawiał się, zaznaczam zastanawiał się, bo chyba nikt tego nie zrobił, nad swapem silnika z evo X do budy galanta. Oczywiście silnik, zawiecha, elektryka silnika i jego osprzętu itp. Buda galanta oczywiście 4x4, nie musiałby to wtedy być VR4, ale zwykły z napędem na 4 koła.? |
_________________ Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 11-12-2011, 12:41
|
|
|
czwarty i ostatni to nie VR-4 |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
kuzi [Usunięty]
|
Wysłany: 11-12-2011, 13:06
|
|
|
Dokładnie. Są to 2.4GDI 4WD. |
|
|
|
 |
|