| 
		Jakie graty do przekładki VR4 | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 swinks_UK  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Lancer Evo 8 FQ300 
                  Kraj/Country: UK 
                  Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16-09-2010, 08:28   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | pawliku napisał/a: | 	 		  w poliftach galach też była bez wzorków    dokładnie ta sama tapicera    
 
 | 	  
 
I co z tego...? Coś się tak czepił tapicerki?     | 
             
						
				_________________ swinks
 
 
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
 
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
 
Historia moich Misiów
 
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pawliku  		  
		 
         Forumowicz Mitasubishi :D
  
  
                  Auto: za dużo :P 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 10 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 3165 Skąd: Zabrze 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16-09-2010, 14:47   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               a co nie moge ?       nie podoba mi sie       | 
             
						
				_________________ Mitsubishi Colt C58A GTi 1990r ---- Był   
 
Mitsubishi Lancer C66A 1992r ---- Jest i będzie   
 
Mitsubishi Lancer C62A 1991r ---- Dawca   
 
Mitsubishi Colt CJ1A 1998r ---- Nowy nabytek z Klimą   
 
Mitsubishi Mirage 1,5 1992r ---- Kolejny nowy nabytek    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 borimichal  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Nissan 200SX S13 2.0T 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 31 Maj 2011 Posty: 37 Skąd: Skoczów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31-05-2011, 13:53   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam.
 
Jestem nowy na tym forum,ale z turbodoladowanymi japonczykami mam juz doswiadczenie
 
w posiadaniu mam 200sx s13 z SR`em pod maska,klatka itp i troche driftuje.
 
 
A ostatnio trafił mi sie do kupienia ładny legnum w manualu i aktywnymi dyframi to kupiłem
 
Rok 97 z aktywnymi dyframi.
 
  
 
  
 
  
 
 
I teraz miałbym do Was kilka pytań dotyczacych przekładki,jakiego najlepiej gala kupić w całosci zeby miec graty na przekładke?(nie sugerujac sie tym jaka ma przekładnie)
 
Z ktorego roku i jakim silnikiem?2.5 ? czy moze byc 2.0 ?
 
z przerobieniem grodzi sobie poradze bez wiekszego problemu.
 
Jak lepiej przerobic elektryke?
 
Przeszczepic wiazke z całego miśka ue do legnuma i pozniej tylko przerobic wiazke podlaczenia silnika?
 
Czy w legnumie tylko przedluzyc wiazki od przelacznika pod kierownica itp?
 
Tylko wtedy bezpieczniki zostały by z prawej strony,a komp z lewej(nie jestem pewien gdzie znajduje sie komputer silnika).
 
 
A tak przy okazji moze nie ten temat,ale strasznie slizga w nim sprzeglo,co polecacie tam wrzucic?
 
Pozdro | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kuzi [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31-05-2011, 15:28   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | 2.5 V6 po wrześniu 2000 | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 borimichal  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Nissan 200SX S13 2.0T 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 31 Maj 2011 Posty: 37 Skąd: Skoczów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31-05-2011, 21:40   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               ok,do kupienia mam po taniosci całego 2,5 w automacie z climatroniciem i w dodatku na miejscu takze raczej bede go brał.
 
Oprócz pedałów z manuala co jeszce bedzie mi potrzebne?
 
Wysprzeglik mysle powinien podejsc z anglika.
 
Moze jest jakas roznica w pompie hamulcowej miedzy anglikiem a eu?A moze w legnumach wogole szły mocniejsze pompy?
 
I jak z ta elektryka?
 
przedłużać kable w legnumie czy adaptowac wiazke z eu do anglika i zmodyfikowac tylko wiazke silnikową? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Owczar  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: CLS 450 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14394 Skąd: Pruszków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-07-2011, 16:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | borimichal napisał/a: | 	 		  | ok,do kupienia mam po taniosci całego 2,5 w automacie z climatroniciem i w dodatku na miejscu takze raczej bede go brał.  | 	  
 
 
Jest na pewno po wrześniu 2000? To ważne ze względu na sanki i magiel.
 
 
 	  | borimichal napisał/a: | 	 		  | Wysprzeglik mysle powinien podejsc z anglika.  | 	  
 
 
Podejdzie. 
 
 
 	  | borimichal napisał/a: | 	 		  | Moze jest jakas roznica w pompie hamulcowej miedzy anglikiem a eu? | 	  
 
 
Powinna być taka sama. 
 
 
 	  | borimichal napisał/a: | 	 		  I jak z ta elektryka?
 
przedłużać kable w legnumie czy adaptowac wiazke z eu do anglika i zmodyfikowac tylko wiazke silnikową? | 	  
 
 
Możesz zrobić tak lub tak. Niestety będą różnice między wiązką EU, a GB. W tym wypadku ja bym przerobił jednak wiązkę z anglika. Wiązka silnika pójdzie bez przeróbek. Komputer jest na środku pod konsolą. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bartek  		  
		 
         Mitsumaniak friendly admin
  
  
                  Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6990 Skąd: że znowu? (W-wa) 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-07-2011, 18:50   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Owczar napisał/a: | 	 		  | Moze jest jakas roznica w pompie hamulcowej miedzy anglikiem a eu | 	  
 
 
 
Nie jest - pompa Legnuma jest lustrzanym odbiciem pompy EU, tak samo jak pompa sprzęgła i baaaaardzo wiele innych elemntów | 
             
						
				_________________ Pozdrawiam
 
MITSUMANIAK Bartek
 
 
Outlander III '14
 
Galant 1600 L '82
 
Legnum VR-4 '99
 
Space Star '14
 
Space Wagon '99 V6 - 24    sprzedany   
 
 
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24487 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-07-2011, 19:56   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Bartek ma rację pompa z anglika ma przewody - czy to hamulcowe czy podciśnienia - z drugiej strony    - nie da się przełożyć z prawej na lewą (tzn. nie bez przeróbek innych elementów) | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 borimichal  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Nissan 200SX S13 2.0T 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 31 Maj 2011 Posty: 37 Skąd: Skoczów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-07-2011, 13:09   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               tak jak piszecie pompa hamulcowa z anglika nie podejdzie do eu bo przewody hamulcowe wyjda w kielich.
 
wysprzeglik podpasuje.
 
teraz sie jeszce tylko zastanawiam czy przerzucac puszke z bezpiecznikami na lewa strone | 
             
						
				_________________ https://www.facebook.com/Projekt86DriftTeam | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Owczar  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: CLS 450 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14394 Skąd: Pruszków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-07-2011, 13:18   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Bartek napisał/a: | 	 		  | Nie jest - pompa Legnuma jest lustrzanym odbiciem pompy EU, tak samo jak pompa sprzęgła i baaaaardzo wiele innych elemntów | 	  
 
 
Miałem na myśli, że wydajność jest taka sama. Wyjścia oczywiście odbicie lustrzane, ale bez problemu można zakładać od dawcy.
 
 
 	  | borimichal napisał/a: | 	 		  | teraz sie jeszce tylko zastanawiam czy przerzucac puszke z bezpiecznikami na lewa strone | 	  
 
 
Ja bym ją przerzucił. Tak samo jak wiązki progowe po dokonaniu przeróbek. Niestety wiązka nie jest odbiciem lustrzanym europejczyka i ma kilka elementów wpólnych. Zabawa ze spagetti będzie mozolna. Na Twoim miejscu przełożyłbym elektrykę z jakiegoś europejczyka. Konkretnie do przełożenia byś miał wiązki progowe, wiązki w błotnikach przednich, wiązkę pod deską, wiązki w przednich drziach i wiązkę ABS z pompą ABS. Z legnuma bym wrzucił tylko wiązkę silnika i dokonał drobnych modyfikacji. Inaczej czeka Cię mozolna zabawa z wiązką i jej prucie na części pierwsze. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 evjann  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: lancer evo 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 30 Skąd: PL 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-07-2011, 16:10   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | no i jeszcze ayc trzeba podłaczyć | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 danino88  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1. 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-10-2011, 21:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               jak tam idzie praca nad przekładką/swapem wszystkim którzy o tym myśleli ?     | 
             
						
				_________________ Jest :
 
Evo 8 - 500KM/600NM
 
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
 
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
 
 
Był :
 
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mario mario  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: galant elegance combi 2,5 B 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11-12-2011, 08:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam koledzy. Jako że to mój temat, to postanowiłem w nim kontynuować swoją jeszcze nie rozpoczętą przygodę z Galantem VR4. Otóż mam w końcu parę groszy na zakup VR4, kwota to 25000 zł. Czytam tematy o kupnie gala, ale uparłem się na 2001 rocznik co najmniej i to w pełnym wyposażeniu. Ciężko będzie takiego znaleźć, ale cały czas przeglądam forum i strony z ogłoszeniami. Na japońskim Tradercarview był swego czasu jeden ładny za 7 tys baksów ale niestety wtedy nie miałem takiej gotówki.
 
Obecnie jest coś takiego, ale za wiele info o nim nie ma, 
 
http://www.tradecarview.c...legnum/8824620/
 
napisałem do japońców i czekam na odpowiedź. Może ktoś mi pomóc w odczytaniu tej metryczki o stanie auta? Z góry wielkie dzięki.
 
Jest też i taki,
 
http://www.tradecarview.c...legnum/8575915/
 
Ale cena trochę mnie przeraża, ponad 30000 z transportem.
 
Jest też coś takiego
 
http://www.tradecarview.c...legnum/8596413/
 
ale tu cena też mnie przeraża.
 
Kolejny
 
http://www.tradecarview.c...legnum/8221611/
 
Jakoś nie za bardzo mi się podoba, bez relingów i bez szybra, za to w skórach.
 
ten
 
http://www.tradecarview.c...legnum/8505881/
 
I cena rozsądna i wygląd poprawny.
 
Ostatni
 
http://www.tradecarview.c...legnum/8396933/
 
Oczywiście napisałem zapytanie o szczegóły transakcji, o więcej zdjęć, np. podwozia, kielichów, nadkoli. Proszę o podpowiedź na co zwrócić uwagę przy takim zakupie. Temat Rocha 27 czytałem. Jeżeli mod uważa, ze ten post powinien znaleźć się w temacie "Chcę kupić VR4" to decyzja należy do niego. Mój temat będzie trochę o wyborze auta do zakupu jak i okolicznościach temu towarzyszących, ale również o samej przekładce.
 
 
 
Mam pytanie z innej beczki, tak na moją daleką przyszłość. Czy ktoś z kolegów zastanawiał się, zaznaczam zastanawiał się, bo chyba nikt tego nie zrobił, nad swapem silnika z evo X do budy galanta. Oczywiście silnik, zawiecha, elektryka silnika i jego osprzętu itp. Buda galanta oczywiście 4x4, nie musiałby to wtedy być VR4, ale zwykły z napędem na 4 koła.? | 
             
						
				_________________ Mb galant - bedzie następny
 
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
 
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
 
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
 
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
 
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
 
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
 
Opel ascona 86', 1,6 B - był super | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 roch_27  		  
		 
         moderator Nutrix Bi-Turbo
  
  
                  Auto: Arteon Shooting Brake R 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11-12-2011, 12:41   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               czwarty i ostatni to nie VR-4    | 
             
						
				_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo   - 26.01.12r - accident   
 
 
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kuzi [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11-12-2011, 13:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Dokładnie. Są to 2.4GDI 4WD. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |