TEST LANSA EVO X W MOTO ON :) |
Autor |
Wiadomość |
banzajek
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-12-2009, 18:31
|
|
|
Nikoś napisał/a: | Bo jak dlamnie focus ma w sobie to coś co miał w sobie FORD GT 40, a chyba wiecie co dokonano tym autkiem. | ma - to samo tandetne wykonanie Evo też nie grzeszy precyzją i jakością materiałów,ale mimo wszystko |
|
|
|
 |
j-rules
Mitsumaniak devil inside

Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1422 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 09-12-2009, 18:33
|
|
|
Cytat: | gównianymi pompowtryskami pomyliłeś pojemność | dla scislosci to pompowtryski chyba byly w TDI z grupy VW. TDCi to common rail (chociaz fakt, wtryskiwacze siadały przez slabe paliwo) |
_________________ Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 |
|
|
|
 |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 10-12-2009, 20:33
|
|
|
Przepraszam, że się wtrącam, nie jestem znawcą tej materii, ale chyba porównywanie forda GT40 z focusem RS to jakaś pomyłka... to jakby się szczycić posiadaniem Saaba 9-3, bo JAS-39 jest świetnym odrzutowcem... |
|
|
|
 |
banzajek
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-12-2009, 21:45
|
|
|
Ale Scania robi też fajne ciągniki siodłowe więc pewnie i na Saaba cos spłyneło Zresztą Saab 9-3 to naprawdę fajny samochód jak na Opla! |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-12-2009, 21:48
|
|
|
banzajek napisał/a: | le Scania robi też fajne ciągniki siodłowe więc pewnie i na Saaba cos spłyneło | Marka SAAB została sprzedana przez Scanię juz dawno temu. Oprócz tego, że powstają w Szwecji nie maja juz dużo wspólnego |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
banzajek
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-12-2009, 21:51
|
|
|
Ale znaczek nadal mają bardzo podobny Nie wiedziałem że nie są już spokrewnione ... a swoją drogą to temat mocno offtopowy się zrobił |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-12-2009, 22:29
|
|
|
banzajek napisał/a: | temat mocno offtopowy się zrobił |
Nie przejmuj się to Ogólne |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 11-12-2009, 00:51
|
|
|
Dla ostudzenia zapałów wychwalaczy Focusa RS, takie małe info:
w 2008 na Japfest na torze w sesji popołudniowej Club VR4 i Evo zaplątał się Focus ze stajni wyścigowej Halfordsa (team startuje w jakieś mniejszej torowej klasie wyścigowej). No więc, generalnie chłopaki z Evo zdążyli go objechać 2 razy w ciągu sesji, co lepsi w VR4 zdążyli go raz dublować, a mi jako niedoświadczonemu udało się trzymać mu na ogonie. Więc albo auto było do..., albo kierowca do bani.
Szczególna masakra na ciasnych łukach. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
banzajek
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-12-2009, 06:54
|
|
|
No skoro mowisz ze jestes niedoswiadczony a auto mialo tak miazdzyc niby no to wychodzi ze RS jest do pupy CHociaz jakby darmo dawali to bym i tak wzial...a potem sprzedal i kupil nowy zawias i heble do Evo |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 11-12-2009, 12:14
|
|
|
Po pierwsze, mowa o I-generacji Focusa.
Po drugie II-gen Focusa RS weszła dopiero pod koniec 2008. Ale wciąż ma badziewny napęd na przednią oś, więc tak naprawdę jest tylko mistrzem prostej |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 11-12-2009, 15:10
|
|
|
Co do tej przedniej osi to tak mocno nie narzekajcie...
przypomnijcie sobie co robił "Panizzi" ośką na suchych asfatach...
Z drugiej strony - wiadoma sprawa że, 4X4 będzie rządzić w trudniejszych warunkach, innych niż suchy dobrze klejący asfalt - dwa razy więcej punktów do pchania auta w zamierzonym kierunku... dla mnie jest to bezdyskusyjne.
Co do porównywania EVO i RS - ehhh dajecie się prowokować "pismakom" dla mnie oba te auta mają mocno zakreślony charakterek, ale totalnie w innym świetle lub cieniu... Bardzo mi się podobają oba... ale mając gotówkę na nowe wybrałbym EVO - fajniejsza zabawa... no i na znaczku w "grilu" są trzy diamenty.
Pozdrawiam |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
Nikoś
Mitsumaniak
Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 249 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 16-12-2009, 20:59
|
|
|
Mi podoba się RS i tyle, wiem że reszta mitsumaniaków by mnie
No ale kazdy przeciesz moze mieć swoje własne poglądy. Prawda
Ciekawe jakby lancerowi odcieli tylni napęd i zostawili tylko przod |
_________________ Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST |
|
|
|
 |
banzajek
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-12-2009, 21:45
|
|
|
To bylby beznadziejny... jak kazdy mocny przednionapedowiec,ale NIE ucieli i ma swietny naped co jest jego wielkim atutem. Ja zaluje tylko ze nie kupilem RSa ale Evo X RS zamiast GSRa bo troche za ciezki jest . |
|
|
|
 |
Paweł_BB
Mitsumaniak 01657/KMM

Auto: Evo VIII 4T375
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 709 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 17-12-2009, 05:42
|
|
|
Ja będę brał RSa jak będę kupował drugie Evo |
|
|
|
 |
Pieniek
Mitsumaniak
Auto: Carisma DiD HP 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 284 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-01-2010, 22:55
|
|
|
Wtrącę swoje trzy grosze do tematu , który mocno skręcił w stronę porównania EVO X vs RS gdyż ostatnio miałem okazję przejechać się najnowszym RS-em. Wcześniej jeździłem Evo X w serii oraz GT 350 i jestem zdania, że na asfalcie seryjna dziesiątka niestety dostanie baty od RS-a. Poza nieco wolniejszym startem z uwagi na poślizg ośki od trzeciego biegu RS jest wyraźnie szybszy a precyzja w zakrętach jest niesamowita. Nawet na szóstce ciągnie jak wściekły, no ale nawet seryjne 440 Nm robi swoje. Myślę, że dopiero GT 350 przy wyższych prędkościach mógłby mu dorównać. A u Forda jest jeszcze dostępny podstawowy, dedykowany kit dający 370 KM i 540 Nm. Oczywiście na śliskiej/luźnej nawierzchni EVO rządzi, ale na codzień lepiej wypada RS, zwłaszcza jak wziąć pod uwagę koszty utrzymania i spalanie. Jedyny poważny minus to promień skrętu ale z tym w Evo jest niewiele lepiej.
Całym sercem jestem za Mitsubishi ale nieuczciwie byłoby nie docenić zalet RS-a. Dla mnie to obecnie najlepsza ośka na świecie.
Ps. Mam nadzieję , że nie wsadziłem kija w mrowisko.
Pozdrawiam. |
_________________ Pieniek |
|
|
|
 |
|