Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
TEST LANSA EVO X W MOTO ON :)
Autor Wiadomość
banzajek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-12-2009, 18:31   

Nikoś napisał/a:
Bo jak dlamnie focus ma w sobie to coś co miał w sobie FORD GT 40, a chyba wiecie co dokonano tym autkiem.
ma - to samo tandetne wykonanie :D Evo też nie grzeszy precyzją i jakością materiałów,ale mimo wszystko :D
 
 
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 09-12-2009, 18:33   

Cytat:
gównianymi pompowtryskami pomyliłeś pojemność
dla scislosci to pompowtryski chyba byly w TDI z grupy VW. TDCi to common rail (chociaz fakt, wtryskiwacze siadały przez slabe paliwo)
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 10-12-2009, 20:33   

Przepraszam, że się wtrącam, nie jestem znawcą tej materii, ale chyba porównywanie forda GT40 z focusem RS to jakaś pomyłka... to jakby się szczycić posiadaniem Saaba 9-3, bo JAS-39 jest świetnym odrzutowcem... ;)
 
 
 
banzajek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-12-2009, 21:45   

Ale Scania robi też fajne ciągniki siodłowe więc pewnie i na Saaba cos spłyneło :) Zresztą Saab 9-3 to naprawdę fajny samochód jak na Opla!
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-12-2009, 21:48   

banzajek napisał/a:
le Scania robi też fajne ciągniki siodłowe więc pewnie i na Saaba cos spłyneło
Marka SAAB została sprzedana przez Scanię juz dawno temu. Oprócz tego, że powstają w Szwecji nie maja juz dużo wspólnego
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
banzajek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-12-2009, 21:51   

Ale znaczek nadal mają bardzo podobny :) Nie wiedziałem że nie są już spokrewnione ... a swoją drogą to temat mocno offtopowy się zrobił :D
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-12-2009, 22:29   

banzajek napisał/a:
temat mocno offtopowy się zrobił

Nie przejmuj się to Ogólne ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 11-12-2009, 00:51   

Dla ostudzenia zapałów wychwalaczy Focusa RS, takie małe info:
w 2008 na Japfest na torze w sesji popołudniowej Club VR4 i Evo zaplątał się Focus ze stajni wyścigowej Halfordsa (team startuje w jakieś mniejszej torowej klasie wyścigowej). No więc, generalnie chłopaki z Evo zdążyli go objechać 2 razy w ciągu sesji, co lepsi w VR4 zdążyli go raz dublować, a mi jako niedoświadczonemu udało się trzymać mu na ogonie. Więc albo auto było do..., albo kierowca do bani.
Szczególna masakra na ciasnych łukach.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
banzajek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-12-2009, 06:54   

No skoro mowisz ze jestes niedoswiadczony a auto mialo tak miazdzyc niby no to wychodzi ze RS jest do pupy :D CHociaz jakby darmo dawali to bym i tak wzial...a potem sprzedal i kupil nowy zawias i heble do Evo ;)
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 11-12-2009, 12:14   

Po pierwsze, mowa o I-generacji Focusa.

Po drugie II-gen Focusa RS weszła dopiero pod koniec 2008. Ale wciąż ma badziewny napęd na przednią oś, więc tak naprawdę jest tylko mistrzem prostej :D
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 11-12-2009, 15:10   

Co do tej przedniej osi to tak mocno nie narzekajcie...
przypomnijcie sobie co robił "Panizzi" ośką na suchych asfatach...

Z drugiej strony - wiadoma sprawa że, 4X4 będzie rządzić w trudniejszych warunkach, innych niż suchy dobrze klejący asfalt - dwa razy więcej punktów do pchania auta w zamierzonym kierunku... dla mnie jest to bezdyskusyjne.

Co do porównywania EVO i RS - ehhh dajecie się prowokować "pismakom" dla mnie oba te auta mają mocno zakreślony charakterek, ale totalnie w innym świetle lub cieniu... Bardzo mi się podobają oba... ale mając gotówkę na nowe wybrałbym EVO - fajniejsza zabawa... no i na znaczku w "grilu" są trzy diamenty.

Pozdrawiam
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 16-12-2009, 20:59   

Mi podoba się RS i tyle, wiem że reszta mitsumaniaków by mnie :prayer: :whdat:
No ale kazdy przeciesz moze mieć swoje własne poglądy. Prawda :P
Ciekawe jakby lancerowi odcieli tylni napęd i zostawili tylko przod :wink:
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
banzajek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-12-2009, 21:45   

To bylby beznadziejny... jak kazdy mocny przednionapedowiec,ale NIE ucieli i ma swietny naped co jest jego wielkim atutem. Ja zaluje tylko ze nie kupilem RSa ale Evo X RS :P zamiast GSRa bo troche za ciezki jest .
 
 
Paweł_BB 
Mitsumaniak
01657/KMM


Auto: Evo VIII 4T375
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 709
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 17-12-2009, 05:42   

Ja będę brał RSa jak będę kupował drugie Evo :wink:
 
 
Pieniek 
Mitsumaniak

Auto: Carisma DiD HP 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 284
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-01-2010, 22:55   

Wtrącę swoje trzy grosze do tematu , który mocno skręcił w stronę porównania EVO X vs RS gdyż ostatnio miałem okazję przejechać się najnowszym RS-em. Wcześniej jeździłem Evo X w serii oraz GT 350 i jestem zdania, że na asfalcie seryjna dziesiątka niestety dostanie baty od RS-a. Poza nieco wolniejszym startem z uwagi na poślizg ośki od trzeciego biegu RS jest wyraźnie szybszy a precyzja w zakrętach jest niesamowita. Nawet na szóstce ciągnie jak wściekły, no ale nawet seryjne 440 Nm robi swoje. Myślę, że dopiero GT 350 przy wyższych prędkościach mógłby mu dorównać. A u Forda jest jeszcze dostępny podstawowy, dedykowany kit dający 370 KM i 540 Nm. Oczywiście na śliskiej/luźnej nawierzchni EVO rządzi, ale na codzień lepiej wypada RS, zwłaszcza jak wziąć pod uwagę koszty utrzymania i spalanie. Jedyny poważny minus to promień skrętu ale z tym w Evo jest niewiele lepiej.
Całym sercem jestem za Mitsubishi ale nieuczciwie byłoby nie docenić zalet RS-a. Dla mnie to obecnie najlepsza ośka na świecie.

Ps. Mam nadzieję , że nie wsadziłem kija w mrowisko.

Pozdrawiam.
_________________
Pieniek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.